{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

henning
henning
Tilmeldt:
29. jan 2022
Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78

opsætning {{forumTopicSubject}}

jeg har kigget på det her alu kit https://www.maxiscoot.com/en/product/cylinder-airsal-sport-70cc-aluminium-yamaha-neo-s-ovetto-19875
er det fin på en yamaha neos? (holdbarhed)
jeg har 19mm polini cp,yasuni r, malossi multivare og nogle 6 ruller. køber snart ny krumtap og lejre. hvad vil være en god opsætning til "gadebrug" og lige men squish hvad for et sæt kan jeg købe for at instille? kan sgu ikke lige finde et sæt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opsætning
  • #1   14. dec 2022 Det er et sæt du vil få svært ved at ødelægge og det vil holde mange mange tusinde km, hvis du dyser rigtigt ind og bruger en passende olie.

    Men det er stort set aldrig på lager.

    Find en anden forhandler.

    ps. squish op dette sæt bør nok være 0,8mm


  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #2   14. dec 2022 de siger da det kommer på lager den 27
    har du nogen bedre forhandler?
    kan heller ikke finde et ordenligt pakningsæt det kunne også være hjælpsom med et link tak smiley


  • #3   14. dec 2022 Du kan bruge et hvilket som helst Racing paknings sæt, hvor du kun bruger bundpakningerne.

    Jeg har intet link for Airsal er næsten altid udsolgt de fleste steder.


  • #4   14. dec 2022 Maxiscoot er kendt for at lyve om forventet lagerdato.

    Du sender dem bare pengene, så om en uge udskyder de forventet lagerdato med 3 uger.
    Og det gør de så igen. Og igen. Uden at sige noget til dig.

    Der kam f.eks. gå 4-5 måneder før de endelig finder ud af de ikke lige kan skaffe varen, og så sender de dig bare en anden vare til cirka samme pris...

    Når du så modtager varen og brokker dig, så får dju besked på bare at gå på posthuset og betalr for returportoen.

    Hvis du er heldig så prøver de ikke at spise dig af med et tilgodehavendebevis isedet for at returnere pengene, når de endelig får tid til at godkende returneringen på 7. Måned.

    Tjek deres trustpilot....
    Tjek scooter-attack istedet.
    De har som regel de samme varer, fordi det er datterselskab af samme koncern som franske maxiscoot.
    Men deres trustpilot er en anelse pænere, og de er tyskere, så de opører sig ikke nær så fransk som franskmændene.

    Skal siges de øvrige 10-12 varer jeg bestilte fra maxoscoot dengang de lavede det nummer jeg har beskrevet ovenfor, de 10-12 varer kom altså rimelih hurtigt uden problemer.

    Men pas på med at bestille ting fra dem som de siger forventet lagerdato på. Du risikerer at vente rigtig længe helt forgæves fra maxiscoot med det


  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #5   14. dec 2022 når okay hvad vil være et godt alu kit istedet for? gider ikk støbejern tilkørsel tager for lang tid;) var bare lidt fanget af det var med 2 stempel ringe og ikk så dyr
    skal nok bestille fra scooter attack vis det skal være noget så smiley


  • #6   15. dec 2022 Airsal sport er et fint kit.
    Budget udgave af malossi mhr replica.

    Hvis du vil ha god service ka jeg anbefale twostroke.se
    Men priserne er lidt høje så kun hvis du vil ha den gode service eller de bare er de eneste der har det du søger.

    Ka se de også har airsal sport 70, som er udsolgt, forventet lagerdato ifølge dem er ukendt smiley
    https://www.twostroke.se/airsal-cylinderkit-sport70cc-3

    Så vil sige chancen for maxiscoot sender den 27. December er lige omkring nul smiley


  • #7   15. dec 2022 Vent og om der kommer andet på lager.
    Du skal ikke vælge alu pga tilkørsel.
    Du vælge det pga høj kompression, høj ydelse og stærk holdbarhed.


  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #8   15. dec 2022 det er heller ikke 100% på grund af tilkørsel der er også alt det andet du nævner #7
    men tak for alle de gode svar


  • #9   15. dec 2022 Man ka vist sejle fra tårs t... up kom til at skrive i forkert emne smiley

Kommentér på:
opsætning

Annonce