{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Athena racing vs. S6 racing mk2
  • #1   10. sep 2020 Stage6 mkii smider mere end Athena racing

  • #2   10. sep 2020 Athena er jo bare et S6 MK1? hvilket yder ca 1 hest mindre

  • #3   10. sep 2020 Er du gået fra Athena til stage6 mk2 Racing ...
    eller er du gået fra stage6 Racing mk2 til Athena .. kan ikke

    Du skriver stage6 giver mere , , men du skriver så lige efter
    Da du er gået fra det til Athena .. så hvad er du gået over til for et mærke...

    Men personligt og ærlig talt ... så syndes jeg også at
    stage6 Racing MK2 yder en del mere end Athena Racing/evo ...

    Altså Athena trækker skam fint nok HVIS HVIS HVIS folk altså kan finde ud af at få effekten frem i det kitt ... jeg syndes så desvære også bare når man har fået effekten frem i det Athena Racing osv , så mister det lynhurtig pusten syndes jeg ,


  • #4   11. sep 2020 Athena kittet er bedre og mere slidstærk og yder i meget længere tid pga en stærkere nikasil og er også hurtigere med den rette opsætning og indstilling end det opreklameret stage 6 kina bæ / Athena er i klasse med polini evo og mhr
    med hensyn til ydelse og holdbarhed


  • #5   11. sep 2020 Ole N ....
    jeg mener faktisk de har helt samme foring indvendig ... , kan bare ikke huske hvor dælme jeg læste det henne,
    Men hurtiger , det bliver det desvære aldrig tror jeg , det er fint kit det Athena , men det er ikke så stærk desvære ,
    Jeg mener også Athena max kan lave 17HK og stage6 Racing Mk2 kan lave 19hk .
    Jeg er dog lidt i tvil om det var Stage6 der blev skrevet 19hk til ... smiley

    Men du må ikke sammenligne Athena med polini evo - Malossi mhr osv , for det er noget helt andet , og der kan jeg garanter dig for at Athena ikke ville kunne følge med hvis disse kits er sat op på den helt rigtig måde ... he he..
    Hvis du har set Nogen scooter med Athena på være vildere end evt Malossi mhr eller polini evo , så det fordi de er sat helt forkert op he he he ..

    Men jeg vil give dig helt ret i at Athena er et fint cylinder , ingen tvil der , og det køre super fint , når det sat op rigtig , men er en cylinder sat op rigtig du ved med indstilling osv , så holder alle kits jo super godt , når alt kommer til alt med holdbarheden , så det indstillingen som bestemmer hvor længer du kan køre på det cylinder , eller du ved indtil ringen evt skal skiftes igen


  • #6   11. sep 2020 synes bare ikke lige det stage 6 er godt

  • #7   11. sep 2020 Når nej nej altså , det jo nogen som ikke kan li det , jeg var selv en af dem engang , men fant ud jeg havde jo igrunden kun set til stage6 Racing og Racing mk2 gennem andre personer , og det ikke sikker de lige har indstillet det helt korrekt , jeg har så efterhånden med tiden set nogen som har styr på indstillingen , og der var det jo MEGET mere knald på , helt sikker det var , så det jeg mener med dette er , at det kan være du evt kun set og oplevet stage6 Racing på motor som ikke er indstillet korrekt , også evt har du oplevet Athena på motor hvor det bare vare rigtig fint indstillet... for det skal man huske nemlig , det var sådan jeg kom til at syndes om Athena også , det var fordi jeg fant en som havde indstillet den rigtig og så gik det godt , så blev jeg jo meget mere åben for at Athena nok alligevel var lidt bedre end jeg hidtilmhavde troedt , måske det sådan du oplever stage6
    He he .......
    har du selv kørt med Athena Ole , for det da et mærke som har været med lige fra starten af jeg kan huske , jeg begyndte at Tune scooter omkring midten / sidst 90erne he he


  • #8   11. sep 2020 ja på min jog sidder der Athena men har også prøvet mange andre igennem flere år og nogle er lidt bedre en andre men ender altid ved gode gamle Athena smiley smiley det lover hvad det holder / efter min mening vel og mærke

  • #9   11. sep 2020 jeg hopper lige af tråden BP tuning skal hente nogle der skal køres til fest et sted vi kan lige skrives ved en anden dag smiley

  • #10   11. sep 2020 Helt okey Ole .... god tur (-:


Kommentér på:
Athena racing vs. S6 racing mk2

Annonce