{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Malossi MHR Replica VS Athena Racing {{forumTopicSubject}}

Hey gutter
Jeg har været så dum at få indstillet mit stage 6 racing cylinder så elendigt at jeg har brændt hul i stemplet
Så jeg skal ud og have købt ny cylinder
Men er squ blevet lidt i tvivl om jeg skal vælge Athena/Stage 6 Racing eller Malossi MHR Replica
Jeg skal bruge den til hverdags kørsel men selvfølgelig også køre stærkt
Jeg ville bare høre hvad i ville mene er bedst
Ved udemærket godt at Athena Racing er en væsentlig hurtigere cylinder men er Malossi MHR Replica hurtig nok?

Jeg stræber meget efter at få en hurtig scooter sammentidig med at den er en god og pålidelig hverdags maskine der holder
Hvad yder Malossi MHR Replica og hvad yder Athena Racing?
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Låsesmed 1.100 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Hækkeklipning af stor liguster 3.500 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Samling/opsætning af trampolin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malossi MHR Replica VS Athena Racing
  • #1   23. feb 2024 Stage6 skriver selv at deres cylinder yder 17-19hk (Stage6 MK2 Racing), hvor at Malossi MHR Replica står til at lave 12hk. Så må du selv vælge hvad du syntes lyder bedst smiley

Desuden hvis maskinen skal være pålidelig til hverdag, så nøjes med et støbejerns cylinder. Det får man meget mere glæde ud af.

• #4   24. feb 2024 Ja okay 9 HK lyder ikke af særlig meget
    Jeg håbede lidt på at den mindst kunne yde 10 HK og ville være perfekt hvis den ydede omkring de 12-13 stykker
    Men så bliver det nok S6 Racing da jeg gerne vil op på noget hurtigt cylinder
    Men kender i til andre cylindre der kan yder 12-15 HK på ø10 krumtap der ikke koster alverden? smiley

• #6   25. feb 2024 Ja okay
    Hvad ville en Malossi MHR yde? Altså den rigtige og ikke replica

• #8   25. feb 2024 Okay men kan man køre med 19mm karbu i et par måneder indtil jeg får købt større?

• #9   25. feb 2024 Og har en hot så ka jeg ikke køre med pgo’s studs? Kan jo ikke skifte den

• #10   25. feb 2024 Hvad var det de gjorde at du fik indstillet den så dårligt, var det dysen?

• #12   25. feb 2024 Er godt klar over at hot er noget lort at tune
    Men jeg kan vel ikke finde en studs der passer på hot udover original vel? Hvis jeg kan så send lige link

Jeg havde problemer med dårlig gnist hvilket gjorde jeg troede det var en for stor dyse grundet sprutten så jeg blev ved med at dyse ned og ned
    Til sidst blev det simpelthen så mager en blandning og inden jeg fik opdaget at gnisten var problemet havde den allerede brændt hul i stemplet
    Men generelt er stage 6 Racing et utrolig følsom kit i forhold til at indstille
    En lille fejl fører til hul i stempel eller varmesætning

• #14   25. feb 2024 Ja okay hold da op
    Skal bare have købt sårn en fætter så
    Men kan jeg godt køre med 19mm karbu i et stykke tid eller ville det være helt ude og skide?

• #16   25. feb 2024 Har læst det og du skriver at jeg skal have en karburator der passer korrekt?
    Men mit spørgsmål var ikke om det var en god ide mit spørgsmål er om det er nødvendigt for at den kan køre?

• #17   25. feb 2024 Jaer okay det er fordi jeg skal til at køre mit dr racing 70cc til, og har ikke rigtig lyst til at lave samme fejl, jeg er bare vabge for at jeg ikke kan finde ud af at indstille den ordentligt

• #19   26. feb 2024 #17
    Hvis bare du tager og putter en for stor dyse i til at starte med sårn at den fir takter og sprutter
    Og så går du stille og rolig ned i dyse indtil den stopper
    Så har du den rigtige størrelse smiley

Okay tak

• #21   28. feb 2024 Det var det korrekte tændrør smiley

Kommentér på:
Malossi MHR Replica VS Athena Racing

Annonce