{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Længere på literen? {{forumTopicSubject}}

Hej, hvordan kan jeg få min hot til at køre længere på literen? Den er lovlig med std dele udover fjærnet tragt og dyse 84+ powerfilter(min luftkasse er flækket og skal købe en nyt. Den koster dog 450 og jeg har ik lige de penge). Hvad kan jeg gøre? Udover dysen osv, der den skal være der. Kører nu 20-25 km på 4 liter benz. Det var ikke meget bedre før den større dyse(måske 25-MAX28)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Længere på literen?
  • #1   15. aug 2020 Sæt tragten i, smid det powerfilter a helvedes til og dyse den ned igen. Det er det eneste du kan gøre.

• #2   15. aug 2020 Ok. Så skal jeg bare spare op smiley

• #3   15. aug 2020 du kan jo også slippe gassen lidt

• #4   15. aug 2020 En hot bruger bare meget benzin.
    Du kan sætte en anden udstødning på som arbejder ved lavere omdrejninger, fjerne skiven, sætte tragten tilbage i, og så standardfilter på.

• #5   15. aug 2020 Kan man få udstødninger der er mere lort end std? Vidste jeg ikke. Tragten kunne jeg nok godt, men skal lige købe den først. Skiven kan jeg ikke fjærne der den skal være lovlig( indtil vinteren). Og prøver at købe den nye luftkasse, men har ikke lige penge lige nu

• #6   15. aug 2020 Tror jeg har en luftfilter kasse, går lige ud i skuret og kigger...

• #7   15. aug 2020

profilbillede
  • #8   15. aug 2020

profilbillede
  • #9   15. aug 2020 Mangler begrænsning i filter, men 150kr plus porto.

• #10   15. aug 2020 Begrænsning er nem at lave, bare et stykke flad plastik og bore huller ud, eller ja selv en tynd træplade kan bruges og lave indsugningshul og skruehuller i

• #11   15. aug 2020 Men et andet godt tip er, at når du ligger på topfart så giver du mindre gas. Selv halv gas kan som regel holde topfarten ud af lige vej, og det hjælper en del på forbruget. Og hvis du syntes den bruger meget benzin nu, så vent til du får en gammel golf gti eller lign. Så er det MAX 10 km liter smiley

• #12   16. aug 2020 Det er en god tilbud thomas. Har bægrensningen, der jeg har købt hotten lovlig. Jeg fik åbnet til varioen, der en af de små skruer fra kickstartermekanismen var faldet af, så den raslede bare rundt. Så kunne jeg lige så godt tjekke om jeg skulle shimme min vario efter ring(skulle ikke).Har pillet lidt med rullerne der jeg havde 5 grams i. Varioen var også meget mindre end original smiley tror jeg havde en sportvario i. jeg fik lagt den forkerte vario i. Jeg tog seriøst sport variator og fik lagt den ind igen. Nu har jeg den originale vario og 6,5 grams. Skal lige se om det bliver bedre pr literen. Tænkte at den tog så mange omdræjninger fordi den var lovlig. Hele knallerten vibrerede helt vildt hvis jeg fik ramt 45. Men nu har jeg en fuld tank(bruger ca 4 liter før jeg tanker op). Skal lige se hvor mange km jeg kan lave før jeg løber tør. Ellers tror jeg nok jeg ville købe din filter. Tænker ikke at 12 op i dysse bruger så sygt meget benz, men skal lige kigge på det. Tak for din tilbud ellers.

Kommentér på:
Længere på literen?

Annonce