{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde?
  • #1   14. apr 2020 spørg politi i det land som du køre i da det er deres regler som gælder og hvis du ikke er kommet tilbage fra Polen eller hvor det nu var du er så skal du forvente at du også skal betale bøden med det samme

  • #2   14. apr 2020 Den er STOR.
    For den skal indregistreres som en 45, som du ikke har kørekort til.
    Så mangler du forsikring og nummerplade.


  • #3   14. apr 2020 Den er da ikke udenlandsk hvis den er indregistreret smiley

  • #4   14. apr 2020 #3
    Skulle have været.....
    Så det kan man sikkert også få en bøde for.
    Der findes en bøde for alt.


  • #5   14. apr 2020 #4 Der står den er med nummerplade, ergo er den, eller har den været indregistreret i Danmark og derfor Dansk.

  • #7   14. apr 2020 #6 Hvis det hænger sådan sammen så må idioten jo formulere sig klart og tydeligt, i stedet for halve historier.
    Mit svar tager udgangspunkt i hans indlæg, hvad han har skrevet tidligere kan jeg ikke bruge til noget som helst.
    Man er jo nød til at forholde sig til det som står skrevet her og nu i dette indlæg.


  • #9   14. apr 2020 Han skriver jo også Alle papirerne er iorden og nummerplade og det hele Det kan jo så umuligt være i orden hvis det er i Danmark han kører. så han modsiger jo sig selv.

  • #10   15. apr 2020 Den er indregistreret og har knallertnummerplade på i Rumænien, her kan jeg køre den næsten helt lovligt, begrænsningerne er jo pillet. Der er ikke forsikring på fordi det ikke er lovpligtigt her, så hvis jeg når jeg skulle tilbage til Danmark fik den fragtet til Danmark, kan jeg så bare køre med den? Eller skal jeg bare købe dansk forsikring til den fordi den er jo før pladeloven. Eller skal man igennem helvede for at få den registreret som 45 knallert?

  • #11   15. apr 2020 spørg skat

  • #12   15. apr 2020 #10
    Den skal igennem et told syn og derefter et alm syn.
    Så er de første 1000 kr brugt.
    Så skal der nummerplader på og der ryger så 800 kr mere.
    Så kommer der en forsikring på 1000 kr

    Nu har du en knallert 45 på danske plader og du har brugt cirka 3000 kr på det eventyr.
    Oven i hatten så skal du have CoC dokumentationen på køretøjet klar.
    Disse papirer må max være to år gamle eller stemplet af den importøren inden for et halvt år.

    Ovenstående er ud fra fri hukommelse, da jeg undersøgte mulighederne for at hive en MBK Booster 25 kmt ( Aerox ) hjem på DK plader.
    Det er muligt, men sikke en omgang papirarbejde for så at risikerer at støde inde i en synsmand som ikke er godt nok inde i reglerne, til at han vil syne den til DK plader.


  • #13   15. apr 2020 Ja okay det kan jeg godt se, så lader jeg bare vær med at registrere den i DK

Kommentér på:
Bøde?

Annonce