{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der for priserne på ældre knallerter?
  • Gonzo
    Gonzo Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #1   24. feb 2020 Udbud og efterspørgsel styrer priserne, - har for nylig solgt en Velo Solex for 9800,- smiley

  • #2   24. feb 2020 Af samme grund som gamle biler stiger i pris, for 10 år siden kunne man få en Opel kadett c smidt i nakken for få tusinde, idag går en i perfekt stand for op til 200 tusind.

  • #3   24. feb 2020 Det varer heller ikke alt for mange år, blir de nød til at sætte priserne ned, da den generation ikke længe efter spørger det. Så enten går tingene med i graven ellers, skal de ned i pris.. ????

  • #4   24. feb 2020 Udbud og efterspørgsel.
    Hvad folk ikke har udsat deres maxi for? Bare fordi? Det er jo bare en maxi.
    Gør jo at antallet der er tilbage af rimelig kvalitet, er skrumpet gevaldigt.
    Samtidig så er mange af min generation gået lidt i barndom. Og så er alt fra 80'erne jo blevet moderne igen.
    Det presser priserne noget op.


  • #5   24. feb 2020 De stiger i pris i takt med at de bliver retro samle objekter

  • #6   25. feb 2020 Jeg kan huske da en maxi kostet 500 i mine øjne er de ikke mere værd

  • #7   25. feb 2020 #6 precis en kørende en til 500kr. det husker jeg også. det er lorte knallert smiley

  • #8   26. feb 2020 selv en Suzuki fz50 er kommet op i høj pris hvis den er helt orginal og ikke pyntet med thsvansen dele .

  • #9   29. feb 2020 Jeg har haft 3 Maxier og den dyreste kostede 500kr tilbage i 2004, de andre fandt jeg på lossepladsen. Jeg har stadig den ene, som jeg heldigvis aldrig fik tunet eller malet med en masse spraydåser smiley
    I min optik er priserne også helt hen i vejret! Fair nok at en ny istandsat Maxi hvor motoren er renoveret, stellet er lakeret og alt krom står uden rust koster lidt over 10-15000kr, man bruger hurtigt mange penge hvis alt er skiftet.
    Problemet er alle de "projekter" der sælges til overpriser, en Maxi skal købes for under 5000kr, ellers kan det i min optik ikke svare sig, hvis man påtænker en renovering til perfektion.


Kommentér på:
Hvad sker der for priserne på ældre knallerter?

Annonce