{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

David H
David H
Tilmeldt:
18. maj 2005
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 6

Suzuki Estilete HJÆÆLP.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg vil lige starte med at sige at jeg er totalt nybegynder, og lige har fået min første scooter, så stiller en masse dumme spørgsmål, så håber i bærer over med mig smiley

Jeg har købt en Suzuki Estilete, 45 udgave, den er ret smadret, men det skal jeg jo igang med at få gjort noget ved smiley

Den har kørt 9000 km, uden noget videre vedligehold, så først og fremmest skal den ha ny olie, nyt tændrør, jeg skal ha tjekket bremser og dæk osv, er der andre ting der lige skal ordnes her og nu af basale tekniske ting? Batteriet lækker en masse væske, er det ikke bare bedst at hyle det ud og købe et nyt?

Den er totalt standard, og er ikke interesseret i at tune den, men den skal ha pillet skiven, det skal jeg finde en der kan klare for mig fordi jeg ikke har værktøjet til det, men udstødningen er helt rådden af rust, så den skal også skiftes, hvis jeg køber en ny udstødning fjerner jeg så ikke automatisk resten af begrænsningerne? Jeg skal køre halvlangt på den hver dag, og kommer hjem igen normalt om natten, og støj er ikke særlig velkommen her hvor jeg bor, så hvilken udstødning skal jeg vælge til en motor der er standard, den skal bare passe til det og gøre scooteren så lydløs så mulig samtidig, for at være helt umulig må den jo også godt se lidt godt ud hvis der er nogen der gør det der samtidig opfylder de andre kriterier?? smiley

Når alle begrænsningerne er fjernet skal den så også ha nye ruller? Om ikke andet pga slitage? De kan vel lige så godt blive skiftet nu den alligevel skal skilles ad og ha pillet skiven, hvilken vægt skal jeg ca. gå efter dér?