{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
120 visninger | Oprettet:

Omregistrering og køb af knallert {{forumTopicSubject}}

hejsa, jeg har nogle spg omkring omregistrering, forsikring og plader på en 30 knallert.
1. kan du få omregistreret en knallert ved køb uden at være fyldt 15 og derfor uden nemid og hvad koster sådan noget?
2. hvad koster en forsikring på en 30 knallert?
3. jeg har læst at det koster 580 at få bestilt plader til en knallert men er der en årlig afgift for at kunne beholde pladerne?

Kommentarer på:  Omregistrering og køb af knallert
  • Thomas J
    Thomas J Online Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #1   27. nov 1: Nej det kan du ikke. 2: ca 1000kr om året. 3: Nej, kun din forsikring.

• #2   27. nov okay, tusind tak

• #3   27. nov Altså jeg så da et afsnit af politijagt, hvor mor havde indregistreret bilen i sønnens navn, fordi hun ikke selv kunne eje noget, og han var altså kun 7 år gammel, så med mindre det hul er lukket, så burde det sagtens kunne lade sig gøre.

• Dan'l P
    Dan'l P Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 13 Svar: 102
    #5   28. nov #4 Du skriver det kun er "tåber/tabere" som gør sådan noget..

Det kunne jo være der var en grund til det, rod i privatlivet f.eks, så synes det rr en lidt hård udmelding at komme med..

Host host... Specielt når man selv er 56år og kører i en blå Piaggio Ape 25km/t.. ALT skriger jo til at du er en gammel spritter uden kørekort..

Det siger jeg IKKE at du er for jeg kender dig ikke, men jeg kunne da aldrig drømme om at at kalde dig en taber eller tåbe pga det hvis det passede!

Men der er vi alle jo forskellige, jeg synes bare ikke man kan kalde en mor, som måske i desperation/sidste vej, har registret bilen i knægtens navn, for en taber/tåbe.. Men derimod en mor som gør hvad hun kan for at få det hele til at køre rundt!

Må i nu alle ha en god dag:)

• Dan'l P
    Dan'l P Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 13 Svar: 102
    #9   29. nov Hvaa jeg har en notifikation om svar herinde, men det lader til han har slettet sine opslag?

Ham med den blå tuk'tuk??

Kommentér på:
Omregistrering og køb af knallert

x