{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste knallert at køre til Bornholm på?
  • #2   10. nov 2019 altså jeg har været på bornholm 2 gange på scooter. og jeg kørte på en pgo hot 50 begge gange. jeg kørte lovligt da der rent faktisk er en del politi på øen. men en scooter på hottens størrelse eller lidt større er perfekt. Den skal gerne have et forholdsvist blødt sæde. For man får sku ondt i røven efter 450km på 3 dage.

• #3   11. nov 2019 1: Man kan ikke køre til Bornholm. Bornholm er en ø, og man skal enten sejle eller flyve der over.

2: Det er fuldstændig ligegyldig om du kører på Bornholm, til Fyn eller nordjylland, Knallerten er vel ligeglad.

3: Jeg har gode erfaringer med PGO HOT 50, de er behagelige at køre længere ture på.

4: Medbring værktøj til små reparationer, tændrør, pærer og kæde.

5: Sørg for din knallert/scooter er serviceret og velholdt, oh helst helt lovlig, så er der mindst chance for nedbrud.

• #5   11. nov 2019 Nu søger gutten jo en knallert, og derfor er det godt at medbringe en reservekæde hvis den der er på skulle springe.

Nu ligger min erfaring i knallertkørsel helt tilbage fra den tid, hvor Yamaha 4g, Puch Monza og Maxi'er var på sit højeste, men dem vil jeg ikke anbefale til lange ture, hvis det skal være behageligt. Så hellere en PGO Hot 50, selv om det teknisk set ikke er en knallert.

• #6   11. nov 2019 henrik j så heller en gilera runner sp30 den har en rigtig go kørekomfort , der kan hot50 godt pakke sammen .

• #7   11. nov 2019 En Runner er super fin.
    Det er en Hot også.
    Undgå noget der er for småt.

Overvej evt en Dr. Big. Den er stor og tung, så den ligger mere solidt på vejen og så mindes jeg at den har et ret godt lys, til de mørke timer.

• #9   11. nov 2019 Jeg vil sige jog r, kører godt og er mega solidt bygget, en std jog r kører bare altid og fejler aldrig noget

• #10   11. nov 2019 #9
    Hvorfor mon.
    Den har jo ingen HK.

Der sker ikke en skid med 3 skyllekanaler.

Jeg vil faktisk hellere mene at man bør vælge en Yamaha Neo's 4 takt eller en Piaggio med 4 takt.

Så slipper du for at lede efter tankstationer og den vil heller ikke larme nær så meget og den vil sikkert kører det dobbelte.

Og optrækket betyder jo ikke ret meget, på lange ture, da du jo ikke slipper gassen ret tit.

Kommentér på:
Bedste knallert at køre til Bornholm på?

Annonce