{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Primær ejer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en knallert af en som gav til mig og har købt kvitteringpapir på den knallert men han har ikke Registreringsattestpapir fra primær ejer og jeg har nu prøvet hos skat og de sagde at jeg ikke må bede om at få oplysning til ham som er primær ejer fordi jeg har købskvittering hvor der står om stel nr og nrplade osv og hvad ham primær ejer hedder osv men problemet er at jeg kan ikke bestille et nyt og jeg kan heller ikke kontakte ham primær ejer da jeg har ikke hans nr.

Men har en slutseddel af ham jeg fik den af men han er kun den 2 person som ejer den samtiden med at han ikke har Registreringsattestpapir fra primær ejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Primær ejer
  • #1   6. aug 2019 ser du så har du et problem det er derfor at man altid skal sikre sig om den skal have reg attest og at du får den med så nu har du en god papir vægt med mindre at du kan den registret ejere

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #2   6. aug 2019 Du skal ikke bede om oplysninger ved skat, du skal søge om en ny attest, se mit fotoalbum.

• #3   6. aug 2019 #1 Jeg har sendt vedhæftet filer af bevis på at jeg har købt den og den er ikke meldt stjålet osv og den er kun afmeldt så derfor venter jeg nu på 10 dage hvor skat svarer tilbage om godkendelse.

#2 Kigger lige på det

• #4   6. aug 2019 De må stadig ikke fortælle hvem der er ejere af den men ved heller ikke hvad du skulle bruge det til da du bare skal gøre hvad 2# siger da det ikke er så sindssygt svært men ved ikke om det skader chancen for at de vil sende en ny regattest til dig nu når de allerede er igang med det andet

• #5   6. aug 2019 #4 Selvfølgeligt ikke men det er eneste måde at få et nyt registreringsattest og på den måde kan man godt bevise dem hos skat og det fortalte de også til mig så jeg spurgte herinde for sikkerhedskyld om det passer.

• #6   6. aug 2019 Det er bare at skrive en kort mail til dem og ved ligge et billede af købs papir så hvis de vil hjælpe så koster det 100 kr at få dt brev som du så kan bruge til at omregistrer den med

• #7   6. aug 2019 #6 Det er præcist det jeg har lige gjort, så lige nu venter jeg på at de svarer tilbage om det bliver til noget eller ej for hvis det gør så betaler jeg gerne 100kr så jeg kan blive primær ejer og alt kan være på plads med min nye scooter

• #8   6. aug 2019 når jeg forstod det sådan at du prøvet at finde tidligere ejere og gå den vej rundt fordi det må de ikke oplyse

• #9   6. aug 2019 #8 Det er præcis det og jeg gjorde det for at bevise dem det at den ikke er stjålet smiley Skat sagde at det kan lykkes ved at sende vedhæftet billederne af købskvitteringpapir og slutseddel som ikke er fra primær ejer fordi de kan så se at jeg købte den af en som ikke har fået registreringsattestpapir af primær ejer da han købte den fra primær ejer smiley

• #10   6. aug 2019 ja det er noget rod

• #11   6. aug 2019 #10 Præcis og den slags hader jeg totalt hehe men det går smiley

• #12   6. aug 2019 Men købs papir bliver nok også noget bøvl hvis ham der havde den før heller ikke står som ejer på reg attesten.

Uden en registerings attest vil den ikke kunne komme på plader, og derved aldrig ku kæres lovlig på vejen.

En anden gang, aldrig køb noget uden papire.

Kommentér på:
Primær ejer

Annonce