{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Registreringspapire {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en apollo orion 36 rx extreme som jeg desværre ikke har fået papire med på, jeg har slutseddel fra de sidste to ejere, men ikke fra primær ejer, og jeg kan ikke finde ud af hvem den sidst var indregistreret hos. Den er afmeldt lige nu og står uden plader, hvordan får jeg papir på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Registreringspapire
  • #1   26. sep 2019 idiot ...... hvorfor fan... er du så dum at købe sådan en uden papir på

nå når det det er sagt så ring og snak til skat de er de eneste som kan hjælpe dig hvis de vil

• #3   26. sep 2019 brian n og hvis de ikke kan hjælpe ham så er den værdiløs .

• #4   26. sep 2019 ja den er kun til dele eller sælge til en anden lige så dum

• #5   26. sep 2019 brian n ja rigtigt nok men han får ikke meget for den uden papir på .

• #6   26. sep 2019 nej

• #7   26. sep 2019 du ringe til skat og se om den kan blive registeret , det er ikke sikkert, hvis der har været en tidligere ejer som måske har skrevet sig ind i systemet, men hvis han ikke har skaffet nogen papir på det, så kan det blive svært, alt ting du skal bruge til og omregisterer din knallert eller registrerer den, er på det papir, men for en sikkerheds skyld, har du endelig forsikrings papir fra den, det kan virkelig hjælpe dig igemnem det hele, fordi der står der også hvem der ejer den, også hans kontakt nummer og det hele, plus skat, så forsikringen kan faktisk hjælpe dig med og få din knallert registreret.

• #8   26. sep 2019 Har du lavet en slutseddel med navn og adresse på både køber "dig" og sælger "ham du købte den af" og ikke mindst stelnummer på køretøjet?

• #9   27. sep 2019 du skal have en slut seddel fra tidlig ejer som du skal scanne ind på din pc. Og kontakt motorkontoret på deres skats hjemmeside og sende en mail der inde hvor du skriver det du skal skrive og vedlæg det du har scannet ind som er den slutseddel. Så skriver de tilbage med du skal indbetale 100 kr som du skal vedlægge en kvittering på du har betalt det. Så skulle du få de papir som du skal bruge til at få den indregistreret igen.

har nemlig næsten selv lige gjordet det med den røde hot 50 jeg har inde på min profil
    der fik jeg de papir så jeg kunne få den indregistreret igen med ny plade og nye papir som kommer til en

Kommentér på:
Registreringspapire

Annonce