{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade montering
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   3. jul 2019 ja ellers kan den falde af eller tages af for nemt

• #3   3. jul 2019 på min vespa piaggio lx50 var den nummerplade da skruet fast og de små hætter på . og det var fra forhandleren dengang i 2010 ...

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #4   4. jul 2019 Min nummerplade sidder i en plastikramme, men skruerne er ikke igennem nummerpladen.
    Det gjorde de jo også førhen på biler, men loven blev ændret således at nummerpladen skulle skrues fast d.v.s. skruerne igennem nummerpladen. Blev det ikke et krav p.g.a. at det så var sværere at stjæle en nummerplade?
    Nummerpladen på en scooter kan jo også stjæles, men det er måske ikke så udbredt som på biler?
    På den anden side set sker der vel ikke noget ved at sætte skruerne igennem nummerpladen selvom det måske ikke er et krav.

• #5   4. jul 2019 jeg popnittet min fast har jeg altid gjort og vil altid gøre bare husk vis du popnitter den lige en skive bag ved som passer til nitten ellers kan den bare trækkes igene plastiket med minder man montere den på en jernplade

• #6   4. jul 2019 Regler for andre nummerplader

Der er ingen krav til fastgørelsen af nummerplader for trailere, campingvogne, motorcykler og knallerter. Den såkaldte 3. nummerplade til fx cykelbom, skal heller ikke fastgøres med skruer. Her skal nummerpladerne være "solidt monteret på dit køretøj?

https://fdm.dk/alt-om-biler/love-regler/faerdselsregler/nummerplader-skal-vaere-fastgjort

• #7   4. jul 2019 Men det er en god ide at skrue nummerpladen fast for pop nitter kan blive øgelagt af vej salt da de er lavet af aluminium.

• #9   6. jul 2019 Det har jeg sku ikke hørt om og aluminium koriderer og bliver til hvidt pulver og ja aluminium ruster ikke men går stille og roligt i opløsning ved kontakt med vej salt.

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #10   11. jul 2019 Jo, rustfri popnitter har man kunnet købe i mange, mange år.
    Jeg har flere størrelser i rustfri stål.

Kommentér på:
Nummerplade montering

Annonce