{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Hjælp Ingen benzin fra kapurator til cylinder {{forumTopicSubject}}

Hej jesper her jeg mangler al den hjælp jeg kan få fra et par proff klogere hovder evt mekanik end hvad jeg evner nu har virkeligt prøvet alt ja alt , jeg har skiftet til ny membram med ny paknlnger , godt spændt fast med nye flade bolte 10mm ps ikke braco ,ny tændrør med masser af gnist og summen i arm efter spændt cylinder viker ok spændt ingen olie i kant på cylinder ,ny kapurator med auto coke nye slanger og benzin filter og dyse 80 har mindre dyser at putte på , ny filter i luft filter ny universal wacumpumpe giv dobbelt så meget som standart med ny slange på ja alt nyt og masser af benzin fra tank til kapurator går fint ps har løsnet luftskrue men der stopper det også ingen benzin til cylinder tørt tændrør ,men starter på startgas og går ud der efter på kickstart når gas er op brugt el start duer slet ik vil ik starte , håber sådan at nogen kan hjælpe mig med tøsens cpigtr med at få den til at køre langt om længe inde jeg smider den til prof rep og mange flere kr håber der er nogen der har styr på dette mvh jesper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Ingen benzin fra kapurator til cylinder
Kommentér på:
Hjælp Ingen benzin fra kapurator til cylinder

Annonce