{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Mike J
Mike J
Tilmeldt:
11. mar 2019
Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47

Scooter giver fuld gas når den er kold {{forumTopicSubject}}

Hejsa har nu forkælet min scooter lidt de sidste par dage med rensning af kaburator osv. Den kunne ikke holde i tomgang før, men nu vil den gerne når den er varm. Men nu giver min scooter bare fuld æde når jeg starter den op, og den falder ikke rigtig i omdrejninger før efter 3-4 minuter. Og tænker bestemt ikke at det er sund for den. Mens jeg var nede ved motor tjekkede jeg for utætheder og falsk luft. Og der var ikke noget. Hvis jeg hiver chokeren fra falder den ikk i omdrejninger. Den står stille og roligt i tomgang når den er blevet tæsket varm. Nogen der kender en løsning? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter giver fuld gas når den er kold
  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #1   18. apr 2019 Den er utæt smiley

  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47
    #2   18. apr 2019 Men hvor? Har sprøjtet sprit over det hele og ikke et eneste sted tog den flere omdrejninger. Hverken ved samlinger, luftfilter eller kaburator

  • #3   18. apr 2019 Tjek om dit gasspjæld hænger for højt oppe.
    Du har nok bare samlet gaskablet forkert.


  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47
    #4   18. apr 2019 Har ikk haft skilt gasspjældet ad, kun haft dyse ude og rengøre dem smiley

  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47
    #5   18. apr 2019 Har ikk haft skilt gasspjældet ad, kun haft dyse ude og rengøre dem smiley

  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47
    #6   18. apr 2019 Men efter jeg havde samlet den ville den ikke starte, så vendede jeg gas kablet om da den kan side på 2 forskellige måder der nede. Efter jeg vendte den om startede den op. Og efter at have fundet tomgang osv tager den fuld gas når den er kold. Har også kørt en tur på den, og den køre som den skal, ikke ved at drukne eller mangel på trækkraft smiley

  • #7   18. apr 2019 Hvordan kan du vende gaskablet om, uden at tage gasspjældet ud?

    Hvorfor skruer du på ting, bare fordi den ikke starter?

    Selvfølgelig starter den ikke, lige efter at den har været adskilt.
    Der skal lige lidt tid til, før der kommer benzin til bundkaret.


  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47
    #8   18. apr 2019 Det ved jeg udemærket godt. Vendte den først om efter 2 min, så startede den efter 2 forsøg smiley

  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47
    #9   19. apr 2019 Nu har jeg forsøgt at vende gassen om, og den giver fuld æde med det samme, den kunne heller ikk komme helt ned, så nu ved jeg den sad rigtig før smiley

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #10   19. apr 2019 Hvad er det præcist du vender om?

Kommentér på:
Scooter giver fuld gas når den er kold

Annonce