{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Joachim H
Joachim H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Puch Maxi stjålet {{forumTopicSubject}}

Efterlyses: min gamle Puch Maxi fra 1969 (!) er stjålet fra cykelskuret på Amager ?? Skulle du støde på nogen der pludselig har "fået" knallert må du meget gerne give et praj. Der er virkelig ikke mange Maxier tilbage derude fra '69, så den er nem at kende, og jeg har naturligvis stelnummeret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch Maxi stjålet
  • #1   19. jan 2019 den er ikke fra 69

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2019

#2   19. jan 2019 aha, hvorfor mener du ikke den er det?

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2019

#4   19. jan 2019 hmmm ok, hvis du siger det. Det er længe siden jeg undersøgte det, og leder lige nu efter hvad der har bragt mig til dén konklusion. Jeg kan lige nu kun finde billede af stelnummeret på typeskiltet og ikke på stellet, og her er der ikke bogstaverne som angiver årgang, kun tal.

• #5   19. jan 2019 det er stelnummer med woe med tal og et bokstav du sksl bruge typepladen beviser ikke det er en årgang 69 ....

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2019

#7   19. jan 2019 Jeg har kun stelnummeret fra typeskiltet, og der står kun 7 tal. Ikke noget WOE eller et bogstav efter tallene. Kan desværre ikke finde et billede af nummeret på stellet, selvom jeg mener at have taget et billede af det engang, og nu er det jo lidt sent...

Jeg har læst et sted at man også kan bestemme alderen ud fra det oprindelige serienummer fra Puch?

Til T.T: Ja, på forsikringspolicen står dét stelnummer jeg har oplyst, og dét er de 7 cifre.

• #8   19. jan 2019 tvivler på du nogensinde har set en Puch maxi årgang 69 ..

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2019

#9   19. jan 2019 Indlægget beder om Jeres hjælp til at finde knallerten igen. Hvis I har et bedre bud på årgangen er det også velkomment... Tak

• #10   19. jan 2019 find et billede af den altså din egen .alle kan jo påstå de har en Puch maxi fra 69 ...

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2019

#12   19. jan 2019 Jeg tror I har misforstået. Billedet ER den nævnte knallert.
    Det stelnummer jeg har passer naturligvis med dét der står på knallerten, forsikringspolicen og politianmeldelsen, så der burde ikke være tvivl om rette ejermand. Findeløn? Sure, hvis du ser den, siger du til mig hvor den er, og hvis den ér der, får du 1000kr.

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2019

#14   19. jan 2019 Tak for hjælpen med efterlysningen af min knallert, som ikke er årgang '69 - tættere kommer vi det vist ikke.

Kommentér på:
Puch Maxi stjålet

Annonce