{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

stjålet puch maxi {{forumTopicSubject}}

STJÅLET !! hej elle der ude min sorte puch maxi k1 er blevet stjålet i undløse nær holbæk jeg vil rigtig gerne have den tilbage der er dusør på 200,- til den der kan skaffe mig min elskede puch tilbage den er sort med rund forlygte og forlygten er helt ny den har stjernefælge hvor dan bagerste fælg er i stykker der er knæket en eger eller hvad det nu kaldes der er tun udstødning på den og svinghjulet er rødt forgaflen har sat sig og malingen er skalde af nogle stede på forgaflen er der lidt grøn maling under den sorte og på taken oppe ved tank dækslet er malingen falded af pga benzin og der er noget rød maling og bart metel der er ikke nogle bagadebære på og skæmen er boltet fast på stellet den er med kvikgas og der sider en rød tænd og sluk knap der hvor styret er boltet fast den er i undløse regstup område motoren er tunet til at køre ret stærkt den render cirka 90-100 kmt hvis nogle kan hjæpe mig kan de ringe til 23362109 håber virkelig i kan hjælpe mig på forhånd mange tusinde tak hilsen ´Daniel Andreasen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stjålet puch maxi
Kommentér på:
stjålet puch maxi

Annonce