{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

hvor hurtig er lortet bygget til at køre {{forumTopicSubject}}

Hvor hurtig er en scooter endeligt bygget til at køre og vi snakker ikke om i EU og EU regler lort og skidt. Mener sgu der hvor scooter kommer fra der hvor de laver dem fx Italien piaggo. Pgo hot 50 Taiwan. Jeg mener bestemt de er lavet til og køre uden skive og begrænsninger i indsugning. Er bremser og det hele ikke lavet til lortet kan køre de der 60 70 stk?


Kommentarer på:  hvor hurtig er lortet bygget til at køre
  • #1   14. nov 2018 75kmt, på flad vej, uden vind.
    Det kørte min første Big Max 45 kmt, da jeg fjernede ringen i vario.
    Dengang havde de ingen andre begrænsninger. ( Det var i 1996 )


  • #2   14. nov 2018 Forskællige modeller kører forskælligt tempo uden begrænsningerne, Da jeg var i Italien, lejede jeg en Gilera runner som kørte 90kmt, den var stort set helt ny, under 2000km, og var standart for markedet dernede.

    Og den var utroligt nok dejlig stabil, bremser, affjedring, styretøj gjorde det virkelig godt når man tænker på at det bare var en scooter.

    Men lovgivningen er anderledes dernede, så det handler mere om hvor stærkt at man kører, frem for hvor stærkt at man kan køre, Lidt ala Dansk motorcykel lovgivning.

    Som dreng havde jeg en gammel velo som aldrig havde været begrænset, den gik ca 60kmt på toppen, og var pænt ustabil ang alt, Bremser, manglene affjedring, åndsvagt optræk, utrolig dårlig at dreje med, og lyset kunne dårligt oplyse 3 meter frem, Men jeg var sgu glad for den smiley
    Så vi havde Velo solex som gik ca 60kmt.



    Sådan mener jeg i øvrigt osse at det bør være herhjemme.


Kommentér på:
hvor hurtig er lortet bygget til at køre

Annonce