{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Arne N
Arne N
Tilmeldt:
2. sep 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

PGO problemer {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Min datters PGO ligero har stået inde hele vinteren, og da vi skulle have den i gang igen, ville den ikke starte. Inden vinter startede den fint og kørte perfekt (den har kun kørt ca 3000km). Jeg lukkede det gamle benzin i svømmerhus ud, og så startede den fint. Men kun i ca 30 sek. , så døde den . Skiftede så alt den gamle benzin i tanken ud, men med det samme resultat. Dog skulle den helst stå lidt inden man kunne gentage med fin start, fin tomgang , og fin gas og efter max 30 sek. går den ud. Lader jeg den stå i tomgang så går der længere tid. Skiftede så tændrør, tjekkede svømmenål, benzinfilter, og tog slangen af efter filter og der kom en fin stråle når man starter, prøvede at pille benzindæksel af. Altid samme resultat,ca 30 sek. fin gang, inden den dør. Nogen der har forslag til andre forsøg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO problemer
  • #1   2. sep 2018 Er der stadig benzin i bundkaret når den går ud? Hvis ja, så hav evt. et ekstra tændrør ved hånden og se om den stadig gnister med det samme den går ud, kunne også godt være tændspolen.

  • Arne N
    Arne N Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   3. sep 2018 Så har jeg været i den igen.....
    Når den går ud , er der masser af benzin i svømmerhuset. Og det ekstra tændrør gnister også rigtig fint . når man lige skifter hurtigt over med tændrørskablet, efter den er gået ud. vacuum virker fint, der kommer en fin stråle når man aktiverer den. Har blæst karbu igennem og dyse og tomgangsskrue har været ude , og grundjusteret igen. Stadig med samme resultat. De grå hår myldrer frem..... Kan man tjekke den der auto choker?Tænkte om det kunne være den der ikke slår fra....Eller er der andre bud?


  • Arne N
    Arne N Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   3. sep 2018 Har haft bund af svømmerhus afmonteret, og når man forsigtigt trykker svømmeren opad, lukker den fint, og når man slipper lukker den igen op for benzinen. Det var jo også min første tanke, at den måske kunne finde på at hænge, efter en vinter. tjekker lige tændrøret i morgen, når den går ud igen. Synes jo fejlen burde ligge i noget der kan sætte sig fast eller irre eller andet efter en vinter eller halv års stilstand.

  • Arne N
    Arne N Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   1. okt 2018 Hej Igen. Har lige haft en pause i scooter reparationen. Nu er karburator afmonteret og adskilt. Bund af svømmerhus afmonteret, nål og flyder fungerer fint. Men de 2 dyser op i bunden af karburator, altså fra svømmerhus, skal der være hul hele vej igennem begge to. Eller er det kun den store i midten der er gennemgående hul i ?

Kommentér på:
PGO problemer

Annonce