88 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vil gerne have"
Vil gerne have et lidt vildere optræk
Dav sc Jeg har en yamaha neos med nuværende opsætning Leovince tt knæk 70cc dr 19mm karbu polini variator med 5 grams ruller skulle jeg mene malossi kobling med gule trim og hvid tryk Hvad sk...
Dav sc Jeg har en yamaha neos med nuværende opsætning Leovince tt knæk 70cc dr 19mm karbu polini variator med 5 grams ruller skulle jeg mene malossi kobling med gule trim og hvid tryk Hvad sk...
Skrevet af: Christian S - 19. jan
Vil gerne have min hot køre lidt hurtiger
Hej har gået og tænkt over hvad jeg kunne gøre for at gøre min hot hurtige med ved sku ikke hvad der kan gøre det? Min opsætning nu er Polini Corsa Tændrør der følger med tror det er en 8’er Ath...
Hej har gået og tænkt over hvad jeg kunne gøre for at gøre min hot hurtige med ved sku ikke hvad der kan gøre det? Min opsætning nu er Polini Corsa Tændrør der følger med tror det er en 8’er Ath...
Skrevet af: Milo B - 6. apr 2024
hjælp vil gerne have scooter
Hey sg er der nogen der har en scooter til salg for jeg mangler en. vil helst have en pgo hot 50
Hey sg er der nogen der har en scooter til salg for jeg mangler en. vil helst have en pgo hot 50
Skrevet af: 7400-Lasse . - 14. nov 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 61 Scootere: 105 Emner: 7 Svar: 225
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 7 Emner: 54 Svar: 385
Meget mærkeligt synes jeg
Vil gerne have flere svar på mit probs