{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.221 visninger | Oprettet:

Ole P
Ole P
Tilmeldt:
2. mar 2018
Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17

Indregistrering af knallert 45 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal se på en helt ny Kymco people 45 knallert fra 2016, ejer har aldrig indregistreret den, hvis jeg køber den kan jeg indregistrere den og hvad skal der til af dokumentation.

VH Ole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indregistrering af knallert 45
  • #1   2. mar 2018 Du skal have en typegodkendelse, mon ikke de har den der hvor sælgeren i sin tid har købt scooteren? Ellers må de kunne skaffe den hos importøren:
    http://kymco.dk/da-dk/forside


  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #2   2. mar 2018 smiley Hej Henrik , jeg ser om han har en sådan, tak for svaret.

  • #3   2. mar 2018 Hej Ole. Du skal bruge en IRK kode fra importøren for at “låse den op” i SKAT system. Koden gælder kun i kort tid.

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #4   2. mar 2018 Ok tak Kenneth, ved du hvor længe en sådan kode virker.

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #5   2. mar 2018 Skal der betales registreringsafgift som på bil eller motorcykel eller blot de 840 kr. som plader koster når man kommer dertil.


  • #6   2. mar 2018 Mener det er ca 8 dage.
    Ingen afgift. Her er det 790kr for en nummerplade smiley


  • #7   2. mar 2018 Helt ny.
    2 år gammel.
    Aldrig registreret.

    Det lyder sært.

    Hvordan/hvorfor køber man en 45 uden at registrere den, for så bare at stille den.

    Du skal nok hellere forvente at den har været stillet væk/glemt hos en forhandler og kan ikke sælges fra butikken, da den ikke lever op til de nye krav, som der stilles efter 1. januar 2018.

    Overvej alle scenarier.

    Sagt ligeud, så skal du ikke give sælger så meget som en krone, uden at den er flyttet over i dit navn.
    Ergo, så er det kontanter i dette tilfælde og så en tur sammen i en synshal.


  • #8   3. mar 2018 Gætter på det er den der står i Nordsjælland på DBA til ca 7000kr.
    Den har været der RIGTIG længe, så det er nok ikke verdens bedste tilbud...


  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #9   3. mar 2018 Jeps det er den i nordsjælland, er det dumt at gå efter den , skal bruge en scooter et 3 mdr. Og tænkte det var et godt tilbud på en helt ny kymco, vh ole

  • #10   3. mar 2018 Køb noget andet.

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #11   3. mar 2018 Tak for jeres svar , jeg finder en anden knallert , vh ole

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #12   14. mar 2018 Hej Alle

    Fik købt scooteren, leveret til mit job og ned i parkeringskælderen,søde Lone fra Nelleman i Århus sender pladen idag , hun skulle bare have stelnummeret og så var det fint.
    Den er helt ny smiley fik den for 6600


  • #13   14. mar 2018 Super med positiv feedback smiley

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #14   14. mar 2018 Ja , det kunne jo være nyttigt at vide hvis andre skulle stå i denne situation smiley

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #15   17. mar 2018 Øv jeg er lige her igen, scooteren står i parkeringskælderen på jobbet, jeg oplever at den går ud hver gang jeg drejer drejer gashåndtaget, den ene gang vred jeg det frem og tilbage et par gange så kunne jeg gasse, men dagen efter var den gal igen, den går også ud i tomgangen, dog efter mange forsøg er det lykkes at få den til at køre de 4 gange jeg har været i kælderen og køre rundt for at prøve den, hvad søren kan det være. Vha ole

  • #16   17. mar 2018 Hvis den har stået stille længe så skal der frisk benzin på og karburatoren skal renses og så er du kørende igen..... smiley

    Benzin bliver ret hurtigt gammelt, og så brænder det ikke specielt godt, det er højst sandsynligt dit problem...!!


  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17
    #17   17. mar 2018 Tak for svar Henrik smiley

  • André F
    André F Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #18   12. jul 2019 Hej Ole. Står lidt i samme situation, men hvis jeg forstår dig ret, så kunne Nelleman hjælpe med både indregistrering og en ny nr.plade. Vh. André

Kommentér på:
Indregistrering af knallert 45

Annonce