{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

André F
André F
Tilmeldt:
12. jul 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Indregistrering af EU45 knallert {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe smiley
Har købt en EU45 knallert fra 2008, som har stået stille i garage.
Har ingen papirer på den, men dog et stelnr.
Hvordan får jeg den indregistreret, så jeg kan få en plade på den?
Vh. André


Kommentarer på:  Indregistrering af EU45 knallert
  • #1   12. jul 2019 Du starter med ikke have købt den



    nå men skaden er sket ring eller skriv til skat de er de eneste som kan hjælpe dig


  • André F
    André F Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   12. jul 2019 Det tænkte jeg nok. Jamen så har jeg da lidt at lave mandag smiley Tak for hurtig feed-back smiley

  • #3   12. jul 2019 så lidt

  • #4   13. jul 2019 du skal have en slut seddel fra tidlig ejer som du skal scanne ind på din pc. Og kontakt motorkontoret på deres skats hjemmeside og sende en mail der inde hvor du skriver det du skal skrive og vedlæg det du har scannet ind som er den slutseddel. Så skriver de tilbage med du skal indbetale 100 kr som du skal vedlægge en kvittering på du har betalt det. Så skulle du få de papir som du skal bruge til at få den indregistreret igen.

    har nemlig næsten selv lige gjordet det med den røde hot 50 jeg har inde på min profil
    der fik jeg de papir så jeg kunne få den indregistreret igen med ny plade og nye papir som kommer til en


  • André F
    André F Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   13. jul 2019 Tak for detaljeret feed-back. Det lyder som den plan jeg skal følge smiley God lørdag smiley


  • André F
    André F Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   19. jul 2019 Hvordan får man en ældre/importeret stor knallert (K45) indregistreret.

    1. Send en mail til Motorregistret og anmod om indregistrering og syn.
    2. Oplys Stelnr. Og evt. producent.
    3. Vedhæft en købsaftale/slutseddel og evt. et billede af knallerten eller en teknisk dataerklæring.
    4. Efter 5-10 dage modtager du svar fra skat.
    5. Er alt OK, så kan du med svaret fra Motorregistret bestiller tid til et Toldsyn, Registreringssyn, og en ny nr. plade.

    Skal have min synet på mandag – håber den kører lige igennem smiley


Kommentér på:
Indregistrering af EU45 knallert

Annonce