{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

problem med at trække {{forumTopicSubject}}

hejsa scooter gallari. jeg har et problem med min speedfight 2. til at starte med gik lejerne da jeg kører fuld gas. så den pev inde fra motoren af. så vi skilte den af og satte skf lejer i og samlede den op. men synes at motoren gik meget stramt. den starter mega nemt. og når baghjulet er over jorden kan den sagtens tage 10 tusind omdrejninger. men til at starte med har den svært ved at holde sig i gang når man gir gas. indtil den for stille og roligt omdrejninger og så kommer den og så tager den gas fint med baghjul over jorde. men så snart den star på jorden kan den slet ikke komme over 1.5 t omdr. ellers går den ud ligesom om den er dårligt indstillet eller drukner. inde da kørte den Perfect og var indstillet som den skulle. smiley

glædelig jul og godt nyt år der ude smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med at trække
Kommentér på:
problem med at trække

Annonce