{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.001 visninger | Oprettet:

Brugt scooter skal til syn? {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Så skal jeg have fortaget ejerskifte af min brugt købte PGO hot 50.
Så jeg forhørte mig ved skat. Og fik først og fremmest at vide at jeg skulle henvende mig personligt. Og fordi scooteren er afmeldt, og har været det i 1 år. Så skal den til syn.

Til syn simpelthen? Nogen som har prøvet det, og nogen ideer om hvad det koster?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt scooter skal til syn?
  • #1   17. jan 2017 det der er vist en snydere men hvis den skal have nummerplade på så skal du bare tage ned til din lokale nummerplade handlere min er den lokale syns hal

• #2   17. jan 2017 Jeg håber så sandelig heller ikke at den skal synes, da jeg har en forstilling om at det er skide dyrt. Men kan man, hvis man henvender sig personlig, så få nummerpladen med det samme?

• #3   17. jan 2017 ja hvis de har en på lager mener den koster 500-1000 kr de bestemmer selv prisen så det er ikke helt til at sige

• #4   17. jan 2017 Ah, okay.
    må bare tage det som det kommer. Scooteren er nemlig heller ikke helt køreklar endnu. Men altid rart at man har pladerne og forsikringen på plads.

• #5   17. jan 2017 ja det er det

• Jp B
    Jp B Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 8
    #6   17. jan 2017 En knallert, skal ikke ikke til syn. Hvis nogen fra Skat har bildt dig det ind, kender de vist ikke reglerne. Det har dog været oppe og vende i folketinget for 11 år siden, da nummerpladeloven blev vedtaget. Og igen i 2013, da der kom nye regler igen. Men det er ikke blevet til lov endnu.

• #7   17. jan 2017 Syn af knallerter skal nok komme inden længe.
    Vær i sikre på det.
    Så kan de få fingrene i tunede og defekte knallerter, for dem er maaange af

Og så stiger prisen på de lovlige/nysynede.

Kommentér på:
Brugt scooter skal til syn?

Annonce