{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Ny/brugt scooter {{forumTopicSubject}}

Hey sg
Jeg skal til, at købe en ny scooter. Jeg ved ikke helt hvilke mærker jeg skal kigge efter. Jeg vil gerne have noget der holder.

Jeg har kigget på: PGO, Peugeot, Yamaha og Gilera.
Er der andre i kan anbefale?
Det skal ikke være nogle meget dyre scootere.

Jeg havde en speedfight 2 før.

Jeg kører lovligt, eller sliber måske begrænsningen lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny/brugt scooter
  • #1   5. dec 2018 Pgo hot , det den maskine der er flest af smiley

  • #2   5. dec 2018 Pgo. Den kører for evigt, og hvis den skulle gå i stykker så er det altid nemt at få dele til den, netop fordi der er så mange der køber dem smiley

  • #3   5. dec 2018 Ok tak tror også jeg køber en hot 50. Hvornår synes i en scooter har kørt for langt, eller er for gammel?

  • #4   5. dec 2018 En scooter kan køre 200.000 km, hvis der er blevet passet godt på den. Så det er svært at svare på smiley

  • #5   5. dec 2018 Det kommer helt and på standen , bare find en med så fin motor på mulig , bare at blokken er ren siger meget og jeg købte feks en BETA ARK lc for en måned siden og den har feks kørt 18,000 og det er endda på samme cylinder så jeg kan jo ikke stole på den 100% men hold kæft den kør godt og den spiller bare men jeg ved at den snart skal skiftes cylinder eller andet på et eller andet tidspunkt men jeg går efter at den feks er så orginal så mulig for så du da sikker på den ikke har været skruet i smiley det farligt og købe noget brugt det kan jo ligeså godt være noget lort du køber men hvis det går i stykker er det ikke det vi er herinde for ? smiley

  • #6   5. dec 2018 Har fundet en super fin TGB bullet, som jeg gerne vil købe.

Kommentér på:
Ny/brugt scooter

Annonce