{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Hvilken knallert? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har gået og kigget lidt på hvilken knallert jeg skal købe, da jeg snart får mit kørekort. Jeg har kigget meget på Derbi senda, og jeg har fundet en fra 06. Jeg har derefter snakket med folk der ved lidt mere om knallerter, og de siger at der ofte er mange flere problemer med gear maskiner. Derefter har jeg så kigget lidt på PGO osv. Men jeg syntes stadig at en derbi ser meget federe ud.

VIlle lige høre hvad folk mener omkring dette emne? og hvad jeg skal tage med i overvejelsen omkring valg af en knallert/scooter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken knallert?
  • #1   23. maj 2016 Hvilket prisleje er du i? For med lidt gysser kan en senda fra 06 blive pæn + du kan selv købe ordenlige dele.

  • #2   23. maj 2016 altså jeg vil helst ikke give mere end 7000 for selve maskinen, og så har jeg lagt penge af til alt det andet


  • #3   23. maj 2016 1: hvor høj er du?
    2: skal du lægge og køre langt hver dag til skole /job ?
    3: skal du køre lovligt?
    4: hvis nej til 3, snakker vi så om tun, eller blot pillet begrænsninger og derved så hurtigt som muligt så billigt som muligt.

    når du finder svar på disse ting er det lettere at finde den rigtige knallert/scooter smiley


  • #4   23. maj 2016 1: 1.88
    2: ikke langt, men ca 20 km hver dag
    3: den behøver ikke at være lovlig
    4: Vi snakker om pillet begrænsning, eller noget lidt mindre tun, den må helst ikke køre mere end 60 km/t og den skal ikke larme mere bare fordi den kører hurtigere


  • #5   23. maj 2016 med hensyn til højde og distance vil jeg ikke råde til en hot 50 (hvis det er det du har kigget på mht. pgo)

    hvis du er ude i scooter ville jeg nok kigge efter noget gilera eller piaggio hvis jeg var dig.

    mht. gearmaskiner tror jeg mange af de problemer folk har med dem, er fordi de "ligner en crosser" og derved tænker folk også at de skal bruges som en smiley
    og så må jeg indrømme at jeg desværre ser for mange på gearmaskiner der ikke helt har lært hvad/hvordan en kobling skal bruges. og med de to ting, ja så kan det hurtigt være rigtigt at de ikke er holdbare.


  • #6   23. maj 2016 Kan varmt anbefale pgo

    PGA
    1 De er billige i dele

    2 Der er rigtigt mange af dem så brugte dele er nemme at få fat

    3 de køre bare super afbregrænset

    4 Det er danmarks mest solgte scooter (Var det ihvertfald før giantco)
    Og med god grund Post dk bruger dem og rigtigt mange pizzaria bruger dem også

    5 Der er altid en i nærhedden der kan hjælpe dig vis der går noget galt

    Har selv haft 6 hotter 3 galaxyer og 3 dr bigs gemmen tiden
    Klart mit yndlings mærke når vi snakker hverdags scooter.

    Og nej de er fra taiwan og ikke kina som nogle tro


  • #7   23. maj 2016 der vil jeg give dig ret i de ting du siger.
    var skam også glad for min hot.
    Men hvis jeg var 188, tror jeg ikke den ville være behagelig at køre langt på, så hellere op i en dr. big


  • #8   23. maj 2016 Det ved jeg nu ikke, Alt er relativt

    Jeg er selv 182, og har det fint med at køre på min Jincheng panda/monkey
    også selvom turen går på mere end 30km

    Og man kan altid smække en længere fjeder eller en forhøjer på

    Men ja dr big er luksus at køre langt på. Findes jo også som mc
    og det kan mærkes med hensyn til affjedring osv.

    Et 30 bump på en dr big med 60 km t føles bare som en lille bakke smiley


  • #9   25. maj 2016 Jeg er 1,80 høj selv og jeg køre hot jeg sidder godt på min jeg køre omkring 20-30 km om dagen på min hot og jeg sidder squ godt

Kommentér på:
Hvilken knallert?

Annonce