{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Stavning {{forumTopicSubject}}

Jeg tror ikke, at jeg er den eneste der synes at man, på ScooterGalleri.dk (og alle andre sider med mulighed for at skrive sammen med andre) skulle benytte sig af diverse tegn, (Komma'er, punktum osv) og store bogstaver i starten af en sætning. - Vil dog mene at hvis man bare gør sit bedste, vil det være ok. Men sætninger der starter med små begyndelsesbogstaver er nogle gange utydelige, man kan ikke se budskabet, altså, om personen er startet på nyt emne, eller?

Ikke et must, men tag lige mit råd med jer, det er meget dejligt at kunne læse og tyde hva i skriver.

/Lars

P.s Vil da gerne ha lidt kommentare? Såvel dårlige som gode smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stavning
  • #1   5. aug 2003 Uhm, Det her har ikke lige noget at gøre at med emnet, men synes lige scootergalleri skal lave noget anti-update-safety? smiley min F5 tast fuckede, og så opdaterede den siden her mange gange? og, øøøh...
    "Vist 53 gange" < UpZi smiley

• #2   6. aug 2003 Lars H

Ehh det er jo ikke en skole. Folk skriver vel hurtigt og så kan der vel godt forekomme fejl. Jeg gider personligt ikke sidde og tjekke det igennem jeg har skrevet for at se om der er fejl. Så må du jo bare læse det igennem en gang til hvis du ikke forstår det. Jeg har slet ikke oplevet at jeg har haft problemer med at læse nogle indlæg endnu!

Flobbi^

• #3   6. aug 2003 Forlanger heller ikke, at i sidder og bruger laaang tid på at rette, bare tænk over at i ikke skriver, en helvedes masse sætninger, med kun 1 punktum, eller 1 komma? smiley

• #4   9. aug 2003 ,.!? ;D

• #5   15. aug 2003 Jeg er 100% enig med dig Lars H.
    Der er mange man ikke rigtig kan læse, eller forstå hvad de skriver. Jeg opgiver nogle gange fordi det er for sort.
    Eller hvis jeg kan se der er mange stavefejl så gider jeg ikke at bruge tid på at læse topic'et

Kommentér på:
Stavning

Annonce