{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling hjælp
  • #1   8. nov 2015 Eller styre den bare arbejdets omdrejningspunktet

  • #2   8. nov 2015 Du skal først finde ud af hvor arbejds området er for din cylinder med den opsætning som du har på og så skal du stille koblingen efter det men ville mene at 7500 er lige højt nok ville nok mene at 6000 er bedre for de fleste min begynder trekket ved 5000

  • #3   8. nov 2015 Nej.. Koblingen skal indstilles EFTER arbejdsområdet på motoren.. Det er ikke den der styrer det..

  • #4   9. nov 2015 Du mister noget i træk da det svarer til at sætte en bil i første gear, koble ud, give den gas til den når omdrejningsbegrænseren næsten og så langsomt file koblingen til.
    På grund af motoren tager så mange omdrejninger inden slynkoblingen tilkobler så kan det ske at din vario/rem går lidt op i gear før du rammer tilkoblingspunktet for koblingen med så stram trim

    Men topfart skulle forblive uændret.

    Så vidt jeg har forstået skal der tilkobles lidt før højeste effekt. Kan godt være jeg har misforstået det og man faktisk helst vil tilkoble ved max power ved fuld gas. Men hellere lidt under end lidt over i hvert fald smiley


  • #5   9. nov 2015 Okay tror jeg har forstået det nu..
    Jeg skal ned i omdrejninger så.
    Køre.dr racing og den tar først fast ved 7500 omdrejningspunkt så er nok i over kanten..

    Køre små 100 km/t ved 11.000 omdrejninger


  • #6   9. nov 2015 Da jeg havde racing kobling i prøvede jeg at trimme den helt ned, men kunne seriøst ikke få den til at lægge fra land med under 6500 omdr.

    Havde jeg haft knæk udst på og kun skulle accelerere maksimalt uden bekymring over larm, så havde det været fint tror jeg.

    Men den er virkelig kun til racing. Sikkert også streetracing men den fungerer ikke til diskret sportstun smiley


  • #7   9. nov 2015 Jo da du kan jo skifte trimfjedrene

  • #8   10. nov 2015 Prøvede med de svageste og helt justeret ned på justerskruerne og det var for højt

Kommentér på:
kobling hjælp

Annonce