{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Stjålet: Agility med indsprøjtningskit i Odense {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg er lige kommet hjem fra Formula Student Hungary og må kan se at min elskede Kymco Agility er blevet stjålet på et tidspunkt imellem 18/08 klokken 8:30 og 25/08 klokken 22:00 fra cykelparkeringen ved det nye tekniske fakultet på Syddansk Universitet i Odense.

Nr. Plade: XV 7062.
Stelnummer: LC2U60030A12003xx (De sidste to cifre i stelnummeret holder jeg lige hemmeligt for nu)

Dette er en sort Kymco Agility 50 med følgende kendetegn, hvis nogen skulle se den eller få den tilbudt:
- Et langt dobbeltsæde.
- Eftermonteret indsprøjtningskit fra Ecotrons, 24mm gasspjældshus m. indsprøjter i studs.
- Leo Vince 7470 lyddæmper (den gamle model uden katalysator), hvor forrøret er bulet efter at være blevet bukket til anden vinkel og hvor der er påsvejst et beslag til lambda-sonde.
- Lambda sonde synligt på højre side foran blæserskjoldet.
- Benzinblandings viser (AFR gauge) på styret.
- Stage 6 speedometer på styret.
- Revnet skjold ved styr.
- Ridset skjold over forhjulet.
- Revnet skjold ved passagerfodstøtte på højre side, repareret med popnitter.
- Revnet metal til passagerfodstøtte på højre side, næsten knækket helt af.
- Ridset sideskjold på højre side.
- Knækket beslag til bagageboks i højre side.
- Spor efter hvor beslag til ryglænssæde i sin tid er skåret af stellet.
- Originalt topstykke slebet op til 24mm ved indsugningen.

Billedet herunder viser udstødningen og lambda sensoren, som er meget karakteristisk, men er et ældre et, så det viser ikke skaderne og der er noget plastik over forhjulet som ikke sidder der heller.

Så til historietid, så man måske kan lære noget af det.
Den var parkeret ved noget cykelparkering på siden af bygningen, som ikke er taget i brug endnu. Der har været håndværkere hele dagen, men om aftenen og natten har der så ikke været nogen mennesker i området og tyven har så haft meget arbejdsro, hvilket jeg nu kan forstå på det at man skal prøve at undgå.
Et led i kæden er blevet skåret op med en vinkelsliber og jeg fandt også den plastikkappe der sidder over ledningerne til tændingslåsen på jorden, hvilket betyder at ledningerne er revet fra tændingslåsen for at kortslutte det. Derudover fandt jeg det stykke plastik der sidder på ydersiden af tændingslåsen og viser hvornår nøglen er på ON og OFF, og det at det er knækket af får mig til at tro at ratlåsen enten er blevet brækket op (beskadigelse af styr) eller at man helt har fjernet resterne med sig.


Anyway, så hvis ikke jeg finder denne igen er det muligvis slut med min tid på scooter for nu, da jeg ikke har penge til en ny. Vi har været rundt i alle de udsatte kvarterer af Odense i dag for at kigge, men uden noget held.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet: Agility med indsprøjtningskit i Odense
  • #2   26. aug 2015 Har sq ondt af dig baddi..

    Tvivler stærkt på den er helt oppe i Aalborg området, men skal da holde øje med den.

    Utroligt folk ikke fatter hvad der er dit og mit.
    Og ikke fatter nogle knokler hårdt for deres ting.
    - De burde selv få taget deres kæreste eje, så de kan føle det på egen krop,o håb om bare en smule forståelse..

    Held og lykke mester..


  • #3   26. aug 2015 Håber du for den igen, og de idioter der har bøffet den bliver taget for det.... Helt utroligt folk ikke holder nallerne fra dem selv smiley tvivler stærkt på den er kommet til Kbh, men kigger efter den når jeg er ude og køre smiley

  • #4   27. aug 2015 satans.

    Det er den tid på året
    Har lige haft fundet en mc der kun nåede at være stjålet en uge inden jeg så den holdt underligt på en p plads i ghetto.
    Kan desværre ikke andet end at krydse fingre her fra


  • #5   27. aug 2015 Når ja, den har også eftermonteret oliekøler med ind- og udgang i bundproppen.

    Tak til jer der har svaret. Ja det er noget værre lort når sådan noget forsvinder, men jeg tror heller ikke at den er så langt væk. Jeg tror at den enten kører rundt i området, er blevet rippet for dyre dele der ikke sælges herhjemme eller simpelthen er røget i en varevogn og kørt ud af landet og jeg tror mest på de sidste to..
    For brugen af trådløs vinkelsliber signalerer at det ikke er de aller mest simple tyve. Skæresporene viser at de har skåret med kædeleddet oprejst men at de ikke har haft problemer med at komme i gang og at de kun har holdt én pause i skæreriet. smiley


  • #6   27. aug 2015 Jeg kom lige i tanke om endnu et par flere kendetegn på denne scooter:
    - Der er skåret et ret stort hul i bunden af saddelboksen af denne scooter.
    - Slangen fra gasspjældshusets insugningsside og til luftfilterkassen er skåret over for at få fjernet en begrænsning og er blevet lappet med superlim og hvid silikone.

    Der er satme meget hjemmefusk på den, lavet af mig selv som eneste ejer, så selv hvis der blev sat karburator på igen, så skulle der gerne være noget at kende den på. smiley


  • #7   6. sep 2015 har du fundet den


  • #8   6. sep 2015 Nej, jeg har ikke selv set den og politiet har heller ikke fundet den endnu. smiley

  • #9   6. sep 2015 kæft det nedern for dig. holder øje i Holstebro

  • #10   6. sep 2015 Tusind tak. Jeg håber at der er en eller anden der får tilbudt noget mistænkeligt og så kontakter mig, men muligheden er jo stadig at den enten er splittet til atomer og resten kørt på lossepladsen eller at den er ude af landet. smiley

  • #11   6. sep 2015 de skulle bare ha så mange tæsk dem der stjal den

  • #12   7. sep 2015 Ja, jeg har da også tænkt godt og grundigt over, hvad jeg ville gøre, hvis jeg så nogen køre forbi på min maskine, men jeg tror desværre at sandsynligheden for at jeg finder den helt tilfældigt er meget lille.

    Min plan nu er at bruge nogle penge på at få min reservedelsscooter ud og køre, så jeg har noget til når jeg skal handle og transportere større ting end jeg kan have i rygsækken på motorcyklen. Og så skal jeg jo også have noget der kan transportere mig rundt til vinter hvor jeg ikke kører på motorcyklen. smiley
    Så er det bare "ærgeligt" at jeg så kommer til at køre på en 100% standard maskine i stedet for det monster hvor jeg selv har udskiftet stort set alt. smiley


Kommentér på:
Stjålet: Agility med indsprøjtningskit i Odense

Annonce