{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Forsøgt stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, min agility blev forsøgt stjålet her den anden dag. Havde kun låst den med ratlåsen, fordi jeg skulle bruge den om 20 min, men i såfald da jeg kom tilbage stod en fyr på en hvid hot, og kiggede rundt omkring(holdte vagt), og inde i skuret (offentligt) stod der en anden fyr begge brian,er på 18-19 år. Vidste de havde gang i noget, og han lod som om han snakkede i telefon, så gik han ud af skuret satte sig bag på hotten og de kørte lidt væk, og de troede jeg ikke kunne se dem, men ratlåsen var smadret, og der blev pillet ved tændingslåsen. Da jeg opdagede det, kørte de helt væk. Tændingslåsen fungerede dog stadig, og jeg skal stadig bruge låsen, men her et par dage efter, så kan jeg ikke dreje nøglen helt rundt på on, og nu kan jeg kun vende den på det som før var ratlås og det som før var off, men ligemeget hvad det vendt på eller nøglen er taget ud så kan jeg tænde den på kickstarteren, og batteriet er også tændt da den viser på benzinmåleren. Skal jeg skifte hele tændingslåsen ud, eller kan jeg reparere den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsøgt stjålet
  • #1   24. aug 2014 ny tændingslås

  • #2   24. aug 2014 Synes det pisse latterligt, og alle jer derude som stjæler knallerter. Tænk jer dog om, hvad hvis i var en 16 årig hårdtarbejdende udlænding sparer 10k op, så i kan få en splinterny fin knallet. Og så skal to idioter komme og tage det fra jer på 5min, og bruge pengene på øl i byen, det så fucking klamt.

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   24. aug 2014 Ringen omkring tændingslåsen kan dreje sig så du skal ikke bare regne med at den viser det rigtige.
    Så tag den af og tag frontskjoldet af og se om de tændingslåsen sidder skævt.
    Så kan det være du skal skrue tændingslåsen af og banke beslaget tilbage så det sidder rigtigt der hvor bolten når ind og låser i hullet.


  • #4   24. aug 2014 jeg har aldrig stjålet en knallert

  • #5   24. aug 2014 Har ikke sagt du har, men beskeden er til dem der har, er så frustreret nu.
    Og tak scootergrisen kigger på det imorgen smiley


  • #7   24. aug 2014 Bøden er 4000 og 2000 under 18, men chancen er minimal for at fange sådan nogle der

  • #10   24. aug 2014 konfronteret <------

  • #11   24. aug 2014 Træls at folk ikke kan holde fingrene væk fra folks andre ting!, smiley Men tror det vil være bedst og købe en ny lås. Hvis du ikke får den der til og virke normalt.

  • #12   25. aug 2014 Kolding er en ret lille by.
    Der bor jo kun 58.000 personer og der er ingen større byer lige ved siden af.
    Jeg har været der et par gange.

    Det burde være muligt for dig at finde de 3 svin igen og give dem hvad de fortjener.


  • #13   25. aug 2014 Bare find dem og lær dem noget, var engang ude for noget lignende, bor dog i Taulov med kun 3000 personer, så det var ikke særlig svært at finde ud af hvem det var, meldte dem nemlig til politiet (LOST CAUSE), som sædvanlig syntes de det var vigtigere at give bøder til scootere der kører 48... men de sagde dog, at de selvfølgelig ikke kunne gøre noget hvis sådan nogle personer lige faldt på scooter osv smiley

  • #14   2. sep 2014 Har snakket med nogle venner, og de siger at de har hørt at de fra Haderslev. Så jeg kan hurtig finde ud af hvem det er, men nu da de ikke stjal den, så gider jeg ikke rigtig prøve på noget da jeg ikke får noget ud af det og har ingen beviser, men har dog skrevet et opslag på vores bys knallertside at folk skal passe på dem. Det også blevet delt, trist folk ikke kan holde fingrene for sig selv. Også her indtil jeg køber ny tændingslås, så låser jeg den, men man kan sagtens starte den på kick, så kommer der tit nogle små drenge gående og tænder den, så den står i tomgang indtil jeg selv eller nogle af mine venner der ser det slukker den, pisse latterligt, skal også ud og besøge dem idag.

  • #15   2. sep 2014 Giv dem det de fortjener.
    Ellers vil de blive ved med det.
    Kriminelle bliver ved, indtil at de får en straf så hård, at de ikke har lyst til det igen.


  • #16   2. sep 2014 Det handler om at sende et signal, men man kan selvfølgelig også bare fikse den igen, og tage chancen smiley


  • #17   2. sep 2014 Kan jeg egentlig reparere ratlåsen nu, har lige givet 350 for nyt låsesæt

  • #18   2. sep 2014 Altså for det meste, så sidder der en metal stang inde i låsen, som du kan tage ud og rette op igen, eller helt fjerne.

    Nu du er igang, så ville en GPS tracker, nok være en skide god idé.
    Så kan du fange svinene, imens at de kører på den, hvis den bliver stjålet.


  • #19   2. sep 2014 http://www.gpsgear.dk/shop/tracker-til-fastmontering-389p.html
    Har fundet den her smiley
    Ej jeg har en speciel kryptonit lås min far brugte til hans gsxr 1300cc, den kan man sgu kun få op med en vinkelsliber med diamantskive, så det for dyrt med sådan noget gps. smiley


  • #20   2. sep 2014 Bullshit...

    Det er under 2 måneder siden, at jeg så en youtube film, med nogle Englændere der tester ALLE de dyre låse.
    Det er låse til 5000,- som de klipper over på under 2min.
    Ingen af dem overlever mere end 2min.
    Boltsaksen er motherfucker stor.
    Den ene lås kan den lille tynde mand ikke tage.
    Der må hans høje fede ven tage over og så dør låsen hurtigt.


  • #21   2. sep 2014 https://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

    Find din lås.


  • #22   3. sep 2014 Den sgu også stor! men bruger også to låse, og den anden har sådan en beskyttelse rundt om selve kæden, som er ret tyk, så boltsaksen ikke kan tage fat, men ærgeligt at se det der når han nu gav så meget for låsen, men tvivler på nogen vil gøre det helt store for at nakke min kymco.

  • #23   3. sep 2014 De fleste knallert tyve er slanke/tynde teenage-hashrygere, der ikke har adgang til så voldsom en boltsaks.

    Så du er rimelig godt beskyttet.
    Men det er sgu sørgeligt at se så store/dyre kæder blive klippes på sekunder.
    Se lige størrelsen på de kæber. De gaber over ret meget.


Kommentér på:
Forsøgt stjålet

Annonce