{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Forsøgt stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, min agility blev forsøgt stjålet her den anden dag. Havde kun låst den med ratlåsen, fordi jeg skulle bruge den om 20 min, men i såfald da jeg kom tilbage stod en fyr på en hvid hot, og kiggede rundt omkring(holdte vagt), og inde i skuret (offentligt) stod der en anden fyr begge brian,er på 18-19 år. Vidste de havde gang i noget, og han lod som om han snakkede i telefon, så gik han ud af skuret satte sig bag på hotten og de kørte lidt væk, og de troede jeg ikke kunne se dem, men ratlåsen var smadret, og der blev pillet ved tændingslåsen. Da jeg opdagede det, kørte de helt væk. Tændingslåsen fungerede dog stadig, og jeg skal stadig bruge låsen, men her et par dage efter, så kan jeg ikke dreje nøglen helt rundt på on, og nu kan jeg kun vende den på det som før var ratlås og det som før var off, men ligemeget hvad det vendt på eller nøglen er taget ud så kan jeg tænde den på kickstarteren, og batteriet er også tændt da den viser på benzinmåleren. Skal jeg skifte hele tændingslåsen ud, eller kan jeg reparere den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.
  • Montering af Velux gardiner 300 kr.
  • Montering af vindskedelister på tegltag 1.750 kr.
  • Min AEG opvaskemaskine tømmer ikke vand ud 700 kr.
  • Opsætning af plissegardiner og knagerække 1.250 kr.
  • Hænge 4 gardiner op 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsøgt stjålet
Kommentér på:
Forsøgt stjålet

Annonce