{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

CYKLIST - OG KNALLERTKONTROL {{forumTopicSubject}}

https://www.facebook.com/nsjpoliti?fref=nf

CYKLIST - OG KNALLERTKONTROL
Fra mandag den 19. januar til og med søndag den 25. januar gennemfører politiet en landsdækkende kontrol målrettet cyklister og knallert-kørere.
”Vi har blandt andet fokus på, at cyklisterne kører med godkendte tændte lygter i lygtetændingsperioden. Derudover vil vi også have fokus på cyklister, der taler i håndholdte mobiltelefoner, mens de cykler, samt kørsel over for rødt lys, på fortove og manglende tegngivning”, fortæller Kim Bruun, leder af ...
Se mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CYKLIST - OG KNALLERTKONTROL
  • #2   16. jan 2015 Hehe "Se mere". smiley

Det må vel betyde at jeg må få fikset cyklen inden næste gang jeg skal køre sprit hjem fra byen. smiley

• #4   16. jan 2015 De kommer bare, jeg topper på vilde 28-29 km/t...

• #5   16. jan 2015 Sejt jeg dyttede af en cykelist her til aften på vejen hjem fra arbejde fordi at han ikke hvade baglygte på så man kunne næsten ikke se ham.
    Ved det næste kryds skule jeg så til venstre så kom han starkåndet og var helt ope i det røde felt og sage alt muligt grimt, så sage jeg til ham at han ikke hvade baglys/lygte tænt og jeg dyttede fordi at det var den måde at jeg kunne få hans opmærksomhed ,det hjalp ikke lige på hvad han mente om mig og jeg kunne bare sætte farten ned osv, så sage jeg til ham at min scooter/knallert er lovlig så blev jeg svinet yderliger til magen til ubehagelig person.
    Det sjove var at han så hvade en baglygte den var bare ikke tænt så tænte han for den og kørte vider ,utroligt så stor en klap hat han var.
    Så det er da kun godt at de vil lave den kontrol der er virklig mange der kører uden lys på så de har fortjænt at få en hilsen med en bøde i smiley .

• #8   16. jan 2015 Det bliver skægt! Jeg tror dælme jeg kommer til at blive stoppet mange gange pga. Min kørsel så smiley

• #9   17. jan 2015 moonlight, det er først forbudt, hvis man er til fare for en selv eller andre.
    er man ikke det, så er promillen på cykel ligegyldig og kan hverken give bøde eller røre ens kørekort. smiley

Inden du siger at den med promillen gælder for alle trafikanter vil jeg understrege at en fodgænger også er en trafikant meget ikke er forbudt at gå hjem stiv, hvis ikke man er til fare for nogen smiley

• #12   17. jan 2015 MoonLight, i det du lige har skrevet der, har du bekræftet det Baddi skrev.

Du må godt kører på cykel mens du er fuld, HVIS du ikke er til fare for andre, eller dig selv. Som der står i det du lige har fundet...

• #14   17. jan 2015 Hvad fuck snakker du om Bruun? Der står 2 gange at det er ulovligt i den lille tekst MoonLight har skrevet.

1. "Det er ULOVLIGT at køre på cykel - eller forsøge at køre på cykel - hvis du er påvirket af spiritus"

2. "Du må ikke køre på cykel, hvis du befinder dig i en sådan tilstand, at det ikke kan ske på betryggende måde, på grund af blandt andet påvirkning af spiritus" Dvs. hvis du har fået for meget at drikke og man ikke har herredømmet over cyklen og kan være til fare for andre, så er det ulovligt. Det kan jeg ikke se hvorfor der er så meget diskussion om.

• #15   17. jan 2015 Hold da helt op i er ikke særlige gode til at læse en tekst...

Læs nu hvad der står!

"Du må ikke køre på cykel, hvis du befinder dig i en sådan tilstand, at det ikke kan ske på betryggende måde

Det vil så sige, at du må godt kører påvirket på cykel, hvis du stadig er i stand til at gøre det sikkert.

• Påvirkning af spiritus (ingen promillegrænse)

Og det der står der også... Læs og forstå!

• #17   17. jan 2015 Nej det må du ikke, læs nu hvad der står, igen, du læser, men forstår ikke hvad der står...

- Der står du godt må kører påvirket, hvis du er i stand til at kontrollere cyklen, uden du er til fare for andre, og dig selv, så hvis du er i stand til at styre cyklen, med en promille på 1,5. Og politiet er enige i at du er i stand til at føre cyklen, så må du godt kører på din cykel, med en promille på 1,5.

• #19   17. jan 2015 Ja, det kan du da også godt få? Hvis du ikke er i stand til at føre cyklen, i følge betjenten.

• #21   17. jan 2015 Nej, erko kan du også få en bøde, det er politet der bestemmer om du er i stand til at kører på cyklen ikke dig selv.

• #23   17. jan 2015 Ja, det er vi enige i.

Kommentér på:
CYKLIST - OG KNALLERTKONTROL

Annonce