{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

senda smt tændnings Problemer {{forumTopicSubject}}

Har en smt som ikke ville køre.
Startet kun nogen gang...
Skiftet så cdi på den.!
så startet den et par gang med er igen død.. sat så anden stator På en gammel jeg hade. Og den starter igen. Med er igen død nu???

Vis jeg ta'r stel ledningen fra cdi og sætter på stel som den skal. Gnister den ikke??

Ta'r jeg den af er der en svag gnist?

Er det så stator der er færdig. Eller hvad kan det være

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  senda smt tændnings Problemer
  • derbi s
    derbi s Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 17 Svar: 99
    #1   3. jan 2015 pil stik i lygten af til tændingslåsen se om der er evt din tændlås med nøglen i der er død evt lidt kontakt rens i den stel v batteri (lav extra stel fra blok til cdi !! ) mærket i statorplade og blok passer om du har org Ducati i !! tjek ledninger ikke er brud i isolering fra stator og op til cdi !! EVT STEL ER DØD V CDI gnup med lidt grov sandpapir hvor den skal sidde der skal være rigitg go stel her ellers he he !!

• #2   3. jan 2015 undskyld mig men så vidt jeg ved er tændingen altså stelstyret ;P så hvis det er en rødhvid eller sort hvid ledning du siger du sætter til stel slukker du altså for gnisten! hiv stikket til tændingslåsen fra og se om det virker.... hvis ikke så lav stelforbindelse fra stel til motorblok ikke fra motorblok til CDI.

Hvis du i tvivl send privat besked så har jeg instruktioner og hvordan præcis en CDI tænding virker direkte fra hovedforløbet som MC-mekaniker.

Kommentér på:
senda smt tændnings Problemer

Annonce