{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

kenneth J
kenneth J
Tilmeldt:
18. dec 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137

yamaha fs1 kickstart {{forumTopicSubject}}

Til Yamaha eksperterne !!!

Da yamahaén var ny, var der også det problem, at kickstarteren bankede på udstødningen ?

Samtlige af de yamahaér jeg har haft, har haft det problem.

Bliver det forhindret, hvis man har den originale bagsvinger på eller skal man have den originale kickstarter, som den i nedestående link ?

http://www.fs1shop.nl/kickstarter-fs1e-p-2097.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha fs1 kickstart
  • #1   1. jan 2015 Jeg har ikke det problem på min, men den står også original. Synes generelt det er et problem med thansen dele, om det er kickstarteren eller baggaffel det er galt med ved jeg ikke, men de yamaha jeg har købt med uorg baggaffel og kickstarter har altid gået på , men da de blev lavet med org baggaffel og kickstarter så var problemet løst.

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #2   1. jan 2015 Jeg tænkte godt det var sådan. Det er 20 år siden jeg havde Yamaha og kun en af dem havde original bagsvinger. Den havde dog en eller anden motorcykel udstødning på og der ramte den på. Nok fordi udstødningen ikke passede på.

    Man skal holde sig til standart, så derfor har jeg også købt én.


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2013

    Scootere: 3 Svar: 8
    #3   1. jan 2015 Det er normalt ikke bagsvingeren men pga. man har for lange støddæmpere.
    Udstødningen skal sidde under bagsvingeren så kan den komme længere ind mod baghjulet og ikke ved siden af bagsvingeren


    profilbillede
  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2013

    Scootere: 3 Svar: 8
    #5   1. jan 2015 Den er en lille smule bredere ved baghjulet men det har ingen betydning da udstødningen skal sidde under den foran er den ikke bredere der er det bøsningerne der bestemmer breden

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #6   1. jan 2015 Det er der delte meninger om kan jeg læse.
    Jeg har købt original svinger og udstødning og forholdsvis lave dæmpere og hvis den så banker på, må det vel være kickstarteren der går længere ud på den originale, men det kan jeg næsten ikke tro.

    Kan godt tænke mig til at uoriginale svingere er breddere, men det må da også være bøsningen i svingeren der afgør, hvor langt ud den kommer og det samme med dæmpere. Det er vel også fordi udstødningen vil ramme bolten bagtil ik ?

    Er det det du mener Lars n ?


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2013

    Scootere: 3 Svar: 8
    #7   1. jan 2015 Det er lige det jeg mener , udstødningen skal være under bagsvingeren men en original bagsvinger med originale støddæmpere er da at foretrække.

    profilbillede
Kommentér på:
yamaha fs1 kickstart

Annonce