{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.435 visninger | Oprettet:

Papir på afmeldt 45'er og ikke registeret? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, står med en scooter der blev afmeldt for 4 år siden, og de gamle papir er væk..
Hvad skal man gøre for at få papirerne? Eller registere den igen? Er der mulighed for noget?

Min kammerat har også en jog som de mener er en 45, men den er slet ikke registeret, af hvad jeg kunne finde ud af, hvordan får vi ellers fat på papir til den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af opvaskemaskine Logik fejlkode E1 860 kr.
  • Stub fræsning og fjern rod fra busk 1.500 kr.
  • Samling af 3 skabe d. 8 april eller 9 1.500 kr.
  • Fældning af væltet træer 2.000 kr.
  • Oven repair 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papir på afmeldt 45'er og ikke registeret?
  • #1   9. dec 2014 Tidligere registrerede ejer bestiller en ny

• #2   9. dec 2014 Den tidligere ejer er håbløs og ikke den registrerede ejer. Andre forslag? smiley

Og på joggen, hvad der? Den er ikke registeret som en 45? Men politiet siger det er en 45?

• #3   9. dec 2014 Samme situation, hvis du ikke kan få sidste registrerede ejer til at underskrive en genbestilling af reg. attest, så er den sag bare tabt. Trist, men sådan er det desværre.

Du kan altid tjekke nummerplade.net - hvis du tjekker et dansk stelnummer og det kommer frem med info på køretøjet, så er det enten en 45'er eller også 30'er efter midt 2006. Nærmere info kan du se på de data der kommer frem, lille knallert/stor knallert.

• #4   9. dec 2014 12V

Tænkte jeg også, men når man søger på stel nummeret på joggen på nummerplade.net så kommer intet frem, men politiet siger det er en 45..

• #5   9. dec 2014 Fleste jog da de kom frem var 45 nu er alle annonceret som 30 smiley

• #6   9. dec 2014 Hvis man ikke kan finde den sidst registreret ejer så kan man møde op hos SKAT til at møde hvor du medbringer knallerten og ALT hvad du har af papier eller andre beviser for det er din knallert for at få en ny Reg. attest. Det er pisse bøvlet, tager lang tid men hvis du er heldig vurdere de at der ikke er noget galt og det er din så får du tilsendt en ny Reg. attest men hvis de vurdere der ikke er nok beviser på det er din så får du den ikke og mener også de konfiskere køretøjet til ydeligere undersøgelse hos politiet hvor de så skal vurdere om du får køretøjet igen uden at have mulighed for at registrere den eller om du aldrig ser den igen smiley
    og det med Jog'en siden i ikke kan finde den på nogen steder er den sandsynligvis importeret ellers er der en der har kørt rundt på den hvor han aldrig er blevet registreret men hvis det er en 45 og den aldrig er blevet registreret kan du vel godt registrere den da der ikke findes en tideligere registret ejer har den aldrig haft en Registreringsattest den for du jo først når den bliver registreret smiley

• #8   9. dec 2014 Ring til SKAT omkring begge køretøjer.

• #9   9. dec 2014 Ja jeg kender en her inde der købte en cpi uden reg attest, og han kontaktede skat og de hjalp ham igennem det, og han fik plade på, men ik nemt, og kostede 1000kr da han skulle have syns mand til at aflæse stelnr 230kr og så 790 til. Registrering og en del vente tid

Han er på min venne liste knight stoner Crew the King

Kommentér på:
Papir på afmeldt 45'er og ikke registeret?

Annonce