{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.135 visninger | Oprettet:

magnus J
magnus J
Følger: 15 Emner: 2 Svar: 8

papir på 30 scooter {{forumTopicSubject}}

skal jeg bruge slutseddel til at få papir på min scooter som den tideligere ejer har afmeldt og jeg har stelnummer og alt det der behøver jeg så en slutseddel for at få papirene på den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  papir på 30 scooter
  • #1   6. maj 2019 når du køber en scooter som skal have nummerplade på SKAL du have reg attest med i købet om den står i den enes eller den andens navn er lige gyldigt da dt skal bruge de 2 koder som står på reg attesten

hvis du køber en scooter som ikke skal have nummerplade på får du ingen reg attest med eller nogen form for papir

I begge tilfælde ALTID!!!!! ring 114 og oplys stel nummer og hør om den er stjålet og tjek stel nummeret på fx nummerplade.net om den dukker op der og om det er en 30 eller 45

og altid lav slut seddel da det er dit bevis på at du har købt den og af hvem fordi hvis om 3 måneder og du bliver stoppet og det viser sig at fon er meldt stjålet for 2 måneder siden altså en måned efter du har købt den skal du kunne bevise at du har købt den og af hvem ellers kan du blive straffet for tyveri og de tager scooteren

• magnus J
    magnus J Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 15 Emner: 2 Svar: 8
    #2   6. maj 2019 jeg har købt en scooter hvor jeg ik fik reg ast med men han sagde jeg bare skulle ringe til 114 og og oplyse stelnummer så får jeg hente papirene på den

• #3   6. maj 2019 Det er ikke politiets opgave det er told og Skat men det er kun registreret ejere som der kan gøre det som regl men man kan godt få dem til at sende dig en ny

• #4   6. maj 2019 Uden slutseddel så får du aldrig en ny registreringsattest, og da slet ikke ved at ringe 114 smiley

• #5   6. maj 2019 Slutseddel, med sælgers navn og telefonnummer, samt stelnummer og køretøjets mærke og model.

Og så en tur forbi et motorkontor med 100kr.
    Så går der 5 ugers tid, hvorefter der så dukker en kopi af reg attesten op i din postkasse.

Det virkede fint for mig, på min Area 51.

Kommentér på:
papir på 30 scooter

Annonce