1.737 visninger
|
Oprettet:
Fz50 oliepumpe {{forumTopicSubject}}
Lige et spørgsmål til nogen som kender fz’ere bedre end mig....kan oliepumpen “stå åben” ? På den jeg har købt var motoren fyldt med næsten 1l. blandings olie. Både krumbassen, cyl og udst var fyldt.... Eller kan den ha hængt i kablet og så løbet igennem pumpen....
Håber ikke pumpen er def.
På forhånd tak
Michael
jan 2020
Følger: 24 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 20
maj 2019
Følger: 13 Emner: 7 Svar: 56
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 13 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 46
Der er markeringer på luftspjældet i karburatoren, og på oliepumpen der skal synkroniseres, så den får den korrekte blanding..
jan 2020
Følger: 24 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 20
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 13 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 46
jan 2020
Følger: 24 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 20
Fz50 oliepumpe