{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.737 visninger | Oprettet:

Fz50 oliepumpe {{forumTopicSubject}}

Lige et spørgsmål til nogen som kender fz’ere bedre end mig....kan oliepumpen “stå åben” ? På den jeg har købt var motoren fyldt med næsten 1l. blandings olie. Både krumbassen, cyl og udst var fyldt.... Eller kan den ha hængt i kablet og så løbet igennem pumpen....
Håber ikke pumpen er def.
På forhånd tak
Michael


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fz50 oliepumpe
  • #5   3. apr 2020 Fz50coolcat har jeg vist snakket lidt sammen med før og har virker til at have helt styr på dem.

  • Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 13 Emner: 7 Svar: 56
    #7   4. apr 2020 Kan jo næsten kun skyldes defekt oliepumpe, måske er drivakslen er knækket.

  • #8   4. apr 2020 Ja, oliepumpen godt stå og sive en smule på dem.. Enten fordi selve pumpen er slidt, eller også fordi at kablet er justeret forkert, eller hænger, evt. i "klumpen" midt på stellet, hvor kablet deler sig til hhv karburator og oliepumpe..
    Der er markeringer på luftspjældet i karburatoren, og på oliepumpen der skal synkroniseres, så den får den korrekte blanding..


  • #9   4. apr 2020 Jeg har lige haft motoren åben for at skifte lejer og pumpeakslen v krumtap fejler ikke noget. Har ikke villet skille oliepumpen af da jeg ikke kan finde nye pakninger eller dele til den. Kender i nogen steder man kan opdrive det mere?

  • #10   4. apr 2020 Hvis du er på Facebook, så meld dig ind i gruppen: "Suzuki FZ 50 Danmark".. Der er sikkert nogen der kan hjælpe med stumper, og ikke mindst ekspertise..

  • #11   4. apr 2020 Fantastisk vidste ik der var en specielt fz gruppe. Tak for oplysningen Michael

Kommentér på:
Fz50 oliepumpe

Annonce