{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte cisterne op til væghængt toilet. 1.500 kr.
  • Montering og justering af pax låger 750 kr.
  • Tømre arbejde 12.000 kr.
  • Mindre VVS-opgave på Vesterbro 1.250 kr.
  • Ophængning af gardin 500 kr.
  • Vinduespudsning 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Razzia!!!!!!!!
  • #1   19. maj 2014 Ja jeg skrev også til dem jeg hellere måtte lade stalkeren stå smiley

• #2   19. maj 2014 de fanger kun dem der er dumme nok til at køre ind i deres kontrol poster......

• #3   19. maj 2014 Er der kontrol poster ude på landet? eller er det kun i stor byer som fx århus og randers osv smiley

• #4   19. maj 2014 Jeg tror ikke du skal være bekymret, hvis du køre rundt på en landevej. Men at fræse igennem en større by er måske ikke smart smiley

• #5   19. maj 2014 Yeah, tror ikke det er en god ide og køre med 60 igennem en større by smiley

Køre de selv rundt og stopper folk? hvis skal jeg ha side spejle på! smiley

• #6   19. maj 2014 De holder jo ikke kun i deres kontroller, og hvis de ser du vender om fra kontrollen så sætter de kraftedme hele lortet efter dig smiley - De køre også ud målrettet mod at stoppe knallerter / Overså lige et afsnit af Station 2 sent igår aftes, og der var en MC'er som kørte rundt i et område som var plaget af knallerter, han stikker så af, men idioten lader sin scooter stå lidt derfra så selvfølgelig finder han den smiley ...

• #8   19. maj 2014 Jeg har ikke tænkt mig og stikke af!
    1. Går i chok
    2. Han bliver skide sur hvis han fanger mig smiley

Rene s: Kommer fra Randers smiley

• #9   19. maj 2014 der kører sku også ost rundt på MC på de små stier så pas på
    mødte 2 MC betjente på samme tid smiley

• #10   19. maj 2014 på stierne, hov hov det er da ulovligt

• #11   20. maj 2014 Hehe ja men det panserbasserne da tydeligvis ligeglade med smiley

• #12   20. maj 2014 I færdselsloven står der at for politiet gælder færdselsloven kun o den udstrækning den finder anvendelse.

Dvs de må køre frem fr rødt hvis der ikke er nogen der har grønt, de må køre 200 hvis det er forsvarligt, de må køre uden lys hvis lyset "ikke finder anvendelse" og se i øvrigt kan blive spottet af en evt kriminel.

Så de må gerne køre mc på cykelstien smiley
    Færdselsloven gælder kun i den udstrækning den gode anvendelse for "beredskabet" (politi, ambulance, brandvæsen, militær, hemmelige agenter osv) og udrykningskøretøjer (f.eks. En 16 årig dreng der kører sin blødende far på hospitalet, overfor rødt og på cykelsti i bil osv)

• #13   20. maj 2014 Max C: så en 16 årig dreng må godt tag bilen og køre sin blødende far på hospitalet? smiley uden der sker noget med bøde osv?

• #14   20. maj 2014 Dejligt jeg kender 2 gode steder jeg kan køre hvis det endelig skulle være, om det er MC eller bil der er efter mig smiley

Ved den lokale pølsebod er der noget skov bag ved. Godt nok er det trapper som går op af der, men lige ved siden af trapperne er der en lille sti. For stejl til at man vil kunne få sin store motorcykel op af der uden og falde. Og så ved nogle blokke ikke langt fra hvor jeg bor, hvor der er noget buskads og lige efter 2 bomme man kan køre imellem, som man dog først skal forbi nogle sten for og komme imellem, som også er for småt til en MC betjent.
    Nåeh ja, og så er der også nogle bomme ikke langt fra stationen af som er svære og køre igennem, selv hvis man er på scooter endda, men en skramme fra eller til hvis man kan slippe for en bøde, er vel fint nok smiley

• #15   20. maj 2014 Kickmyass

Ja, civil udrykning SKAL man dog underrette myndighederne (112 før og 118 efter) senest 24 (eller 48, kan ikke lige huske præcis) timer efter kørslen.

Så vidt muligt skal man placere et Hvidt stykke stof eller lignende et sted på bilen.
    Kan ikke huske hvordan bestemmelsen er, det er måske et levn fra før i tiden.

Riger man ind inden får man at vide hvad man skal.
    Ringer man bagefter er man undskyldt.

Man skal ringe ind bagefter fordi så kan politiet lukke eventuelle åbnede sager på baggrund af anmeldelser.
    Osv

• #16   21. maj 2014 http://road-aid.com/da/livemap.html?latitude=55.468284&longitude=8.463566.. Hent denne til mobilen den er bare super, og bliver opdateret konstant..

• #17   21. maj 2014 Det kunne være smart med en app der viste hvor politiet kørte smiley

Kommentér på:
Razzia!!!!!!!!

Annonce