{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Køb af ny scooter {{forumTopicSubject}}

Halløj derude! smiley

Her er en gut som har brug for hjælp, jeg har tidligere haft en scooter, nærmere sagt da jeg var 16-17 år. Jeg er nu 21, og er bosat i egen lejlighed. Min familie bor i samme by, ikke så langt væk fra mig, men min arbejdsplads ligger godt og vel 15km væk. Jeg har deltid, så det er ikke hver dag jeg er på arbejde. Jeg har derfor gået og leget med tanken om at anskaffe mig en scooter. Jeg har 17000kr at gøre godt med. Men hvilken en skal jeg vælge?!

Jeg har tidligere eget en Piaggio NRG Power DT, hvilket jeg var rigtig glad for. Men ved ikke om valget skal ligge hos sådan en model igen eller om jeg skal vælge noget andet. Jeg er 21 år gammel, har kørekort så om jeg burde vælge mig en 45 model ved jeg heller ikke.

Jeg bryder mig ikke om Rieju, men jeg ville høre jer ad hvad i mener jeg burde anskaffe mig af køretøj? det skal være holdbart, kvalitet og virke hver dag uden problemer. Hvis den ser godt ud også så er det jo bare et ekstra plus. Håber at i vender tilbage til mig smiley

Mange Hilsner
Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ny scooter
Kommentér på:
Køb af ny scooter

Annonce