615 visninger
|
Oprettet:
4. nov 2005 Følger: 10 Følgere: 14 Scootere: 10 Emner: 550 Svar: 2.663
jan 2012
Følger: 1 Svar: 32
Vil nu mene der er langt værre ting man kan gøre end det, synes måske lige det er at skyde gråspurve med kanoner.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.729
Det kunne ha været en anden, som han har kørt ned og gjort skade på.
Det siger lidt om personens ansvarsbevidsthed.
Meeeeeen, når man lever af at proppe breve i kuverter, så ligger man nok ikke øverst i det sociale samfundslag.
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
jan 2012
Nu ved jeg ikke hvordan PET opererer, de har jo nok haft gode grunde til at fyre ham, selvom jeg synes det virker lidt voldsomt. I det mindste kan man da håbe han tænker sig om inden han kører spirituspåvirket igen.
sep 2006
Tjaaa, jeg har selv figureret en del i den slags jobopslag, som midlertidig arbejdskraft og det er altså ikke der at man ender med at betale topskat.
Spritbilist på knallert finder du næppe hos en mellemleder.
Jeg er selv vokset op i et område med rigtig mange sprittere og sprittere på både cykel og knallert.
Kun meget få af dem havde kørekort til bil.
Jeg var nok bare heldig. Jeg var næsten 18 før jeg så mine forældre berusede.
Så spørger du ind til hvad jeg selv laver, så er det en 4års uddannelse med 300.000+ om året før skat, hvilket er lavt for min uddannelse.
Jeg synes at det er rimeligt at han mister sin sikkerhedsgodkendelse.
Der er alt for mange der tager alt for let på spritkørsel på/i motoriserede køretøjer.
Sprit på cykel er yderst sjældent noget som panserne gør noget ved, hvis man bliver stoppet. 99.5% af cykelspritulykkerne er soloulykker.
Blander man benzin og sprit, så er man ikke ansvarsbevidst nok til at håndtere hemmelige dokumenter.
jan 2012
Cyklister, ja det er jo latterligt de ikke bliver straffet på samme måde, måske fordi det ikke regnes for ret meget i og med der ikke er fare for andre end dem selv, har endu til gode at høre om folk der bliver dræbt i trafikken af løbske cyklister, til gengæld klarer de meget fint at slå sig selv ihjel.
sep 2006
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
tænk over det !!