{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tænk lidt over det!!!!
  • #2   27. jun 2005 Tjaeh.... føreren af den var jo igen under grænsen for overhovedet at måtte kører på den... Så allerede der siger man til sig selv, det går galt en dag han gør det... Ganske rigtigt lemlæster han en kun 8'årig uskyldig dreng....

Alle der ikke er gamle nok til at kører eller ikke kender det køretøj de kører på bør ikke kører på offentlige veje...
    Hvis man ved der er mulighed for andre trafikanter skal man passe på, hvorimod man kan fyrer den mere af ude på landeveje hvor der ikke så tit er folk...

• #3   27. jun 2005 hvor mange gange skal der li laves et indlæg om det?

• #4   27. jun 2005 der er jo fuldstændig vildt sygt så meget som den artikel bliver diskuteret hele tide...

• #5   27. jun 2005 Peder: Nu syntes jeg du overdriver lidt... Det jo ikke normalt at der kommer en bragende forbi/ind i en på en cykelsti om aften... Han kommer jo fredeligt på vej hjem, og så kommer føreren af scooteren bragende... Såeh at give ham den 8'årige skylden er forkert...

• #6   27. jun 2005 ja der skriver jeg også inde smiley Martin K det er mig

• #7   27. jun 2005 Hmm sygt.. han burde ikke køre så stærk. ikke lige der.

Det er sku synd for dem begge sys jeg. men den 14-årige burde ikke køre så stærkt på sådan en "sti" eller hvad du nu vil kalde det.
    sys jeg ihvertfald.

Nu ikke fordi jeg selv er en engel til det. men jeg kører som regel kun topfart hvor jeg ka se hvor jeg kører...

Men altså, det kan der jo være mange meninger om...

• #8   27. jun 2005 uanset hvad skal han sq straffes man smadre sq ik ind i en 8årig uanset om man er i bil scooter eller på rulleskøjeter så er jeg sq pisse ligeglad og det er den 8årigs skyld!!!!!

• #9   27. jun 2005 *om

• #10   27. jun 2005 Er helt enig med Jønson.....
    Muggi Det er noget pis du siger der.... Hvad hjælper det at have hjelm på? Når du bliver smadret ned bagfra ??
    Hjelmen kan ikke give nogen form for sikkerhed ved påkørsel bagfra...

• #11   27. jun 2005 fuldstændig små børn tænker sq ik over hvad de laver men det gør støre børn så uanset hvad bliver det altid ham der køre ind i et barns skyld!!!!

• #12   27. jun 2005 Peder B: sq ALDRIG den 8årigs skyld din SPADE! Kør dog ordenligt!

• #13   27. jun 2005 Peder Ja man skal kigge sig for det er vi enige om... Hvad ville du så helst vælge? en muligvis hjerneskade eller en brækket arm?? Ja jeg kan sku se en kæmpe forskel...
    Der kan jo have været meget støg fra det sankt hans crap han har været til, så lyden af scooteren ikke har været til at høre, eller at den har kørt uden lys, som også er en vigtig fakta...

Det kan jo være han har kørt lige så stille nedaf en bakke og ind i den tunnel, hvor føreren af scooteren bare har braget igennem uden at tænke på der kunne være nogen

• #14   27. jun 2005 Nej nej MEN sq stadig kun ham der kørte scooteren's skyld!

• #15   27. jun 2005 helt enig champ

• #16   27. jun 2005 Prøjser Ja det er rigtigt nok... Men hvor tit er det lige der kommer en der kører ind i dig med en høj hastighed?

• #17   27. jun 2005 Er enig med både Champ Og Jønson....

• #18   27. jun 2005 FOLK (både bil og scooter) skal sq lære at kører ordenligt! Det er jo FUCK'D up det der er sket!

• #19   27. jun 2005 det eneste jeg siger er at dem der kommer til at gøre noget v andre og spicelt små børe skal straffes uanset hvordan det er sket!!!

• #20   27. jun 2005 Nej det gjorde der faktisk ikke..!! Der stod at øjenvidner havde set scooteren fyrer den af med de 80-90 stykker eller hvor meget det nu var, og at den larmede....

Peder: Tror ikke du skal prøve at lære mig noget omkring dødsfald... Da jeg var i Italien sidste sommer så jeg en falde ned fra et stilads og ham prøvede en af mine kammerater at redde, men hans var død....!!!
    Og det var på ca. 10-15m højde....

Det er jo heller ikke til at vide om den 8'årige har kigget sig for?? Du kan ikke ligefrem spørger ham om han gjorde?

• #21   27. jun 2005 Helt enig både med Jønson og champ igen..

• #22   27. jun 2005 Det er ulykker som denne der ikke bør ske... Det er slemt for dem begge to... Den ene har ødelagt et andet menneskes liv, og skal gå rundt med det på samvittigheden, imens den anden risikere at få et liv som indvalid...

• #24   27. jun 2005 Jonas: Du kan jo ikke se om han har kigget sig for? du finder aldrig ud af om han gjorde det eller ej.... Men er enig med dig i at man bør søge ud på vejen hvis man har brug for den pågældende fart

• #26   27. jun 2005 ALLE skal bare kigge sig for og fatte trafikken bedre...

Den 8årig skal sku også kigge sig for... og den "TOPTUNEDE scooter" som ekstrabladet beskriver den scoter kar larmet mega meget hvis den da er "TOPTUNET".!!! SÅ den lille møgunge kan sku også bare kigge sig for.!!! Såvel som den 14 årig skal og skulle ha gjort.!!!

• #27   27. jun 2005 Gynzig HVORDAN HELVEDE KAN DU SIGE HAN IKKE HAR??? Var du måske et øjenvidne på det eller hvad ?? Du kan fanme da ikke vide om ham den 8'årige har kigget sig for...!!!

• #28   27. jun 2005 Og her til jer der ik fatter at læse artiklen ordentligt.. han blev kørt ned forfra.. Så den 8-årig har ik været en skid opmærksom selv.. derfor skal han også selv have noget af skylden..

STyk fra artiklen:

Syd for tunnelen bragede den unge fartbølle frontalt ind i den otteårige cyklist Daniel Larsen. Drengen var i trilletempo på vej væk fra bålet med kurs mod sit hjem, sin mor og tre søskende på en nærliggende villavej.

• #29   27. jun 2005 Jonas W Ja det er rigtigt nok... Men det er stadig muligt, fordi scooteren kan jo have været i et blindt synsfelt på pågælgende tidspunkt....

• #30   27. jun 2005 Derfotr kan jeg sige han ik har kigget sig for.. Så luk nu >RØVEn HENRIK H

• #31   27. jun 2005 Gynzig Snak da ordenligt..

• #32   27. jun 2005 Jamen du kan sku bare læse den artikel ordentligt før du dele en masse lort ud til andre..

• #33   27. jun 2005 LoL.... Jeg læste forkert, dvs. en fejltagelse.... Men du er jo så perfekt...

• #34   27. jun 2005 ja.. jeg er perfekt ja.. for jeg læser tingene ORDENTLIGT før jeg begynder at dele en masse lort ud.. SÅ JA, JEG ER PERFEKT PÅ DET PUNKT!!!

Du skrev før:

Er helt enig med Jønson.....
    Muggi Det er noget pis du siger der.... Hvad hjælper det at have hjelm på? Når du bliver smadret ned bagfra ??
    Hjelmen kan ikke give nogen form for sikkerhed ved påkørsel bagfra...

• #35   27. jun 2005 men skrider nu.. den lorte-artikel rager mig sku en skid.. den 14-årig har ik tænkt sig om, og han kommer også til at bøde for det.. på den ene eller anden mådfe.. færdig.. Hygli snak ellers..

• #36   27. jun 2005 gynzig: Jeg er udemærket klar over hvad jeg skrev...
    Og hvis du er så perfekt, så syntes jeg fanme du skulle blive optaget i menza... Såeh kan du bevise overfor resten af dem du er et bedre menneske....

Kommentér på:
tænk lidt over det!!!!

Annonce