{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sandblæsning + lakering Odense
  • #1   19. mar 2014 Så det du søger er sort arbejde?
    - Flot..


  • #2   19. mar 2014 Nej, ikke nødvendigvis smiley

  • #3   19. mar 2014 o hva så om han søger sort arbejde?

  • #4   19. mar 2014 Det er vel ikke anderledes end når andre søger hjælp herinde.



    Mvh


  • #5   19. mar 2014 Hallur W -> Det gider jeg ikke engang kommentere klaphat..

    Søren P -> Der er forskel på hjælp, og sort arbejde.. Så jo, det er anderledes, og det ved du også godt hvis du lige vender den på øverste sal.. Vil jeg da håbe..


  • #6   19. mar 2014 Den diskussion må I tage et andet sted.

    Men nogle der kan hjælpe mig?


  • #7   19. mar 2014 Timh, Magnus, Mikkel og Søren, kan ikke se forskellen på sort arbejde, og hjælp..
    - Sikke sørgeligt..
    De ved slet ikke det er dem selv der betaler for Timh får malet sine dele.
    - Enten er de bare utrolig gavmilde, eller også mener de nok ikke de betaler for meget i skat..
    De har da ihvertfald IKKE ret til at brokke sig over at staten tager næsten halvdelen, af deres surt tjente penge..
    Eller over at de kommer til at køre i noget gammelt lort, eller alt for dyr ny bil, da Timh jo skal ha malet sine dele..

    Det er flot.. Virkelig flot..


  • #8   19. mar 2014 Jeg gider ikke engang kommentere på det smiley
    Håber dog der er nogle som kan hjælpe mig smiley


  • #9   19. mar 2014 Det forstår jeg godt du ikke gider Timh..

  • #10   20. mar 2014 Ralle, hvorfor dog tage det så seriøst?
    Du ter dig lidt småtosset her over en bagatel, hvorfor spille så hellig?
    Utroligt mange af tingene herinde handler om at tune scootere til vejen, hvordan man undgår bøder osv, og så spørger en dreng om lidt hjælp.

    Jeg bor lidt for langt væk, ellers havde jeg gerne hjulpet bare for udgifterne, dvs ikke sort arbejde, men venlighed, sådan er der mange som gør i DK, da jeg var yngre fik jeg hjælp med at tune opsætte osv, alt sammen som hygge, sidste md satte jeg cylinder kit på en af de lokale drenges scooter gratis, han anede ikke hvordan, det kostede ham ikke en krone, det samme når vi sidder op til 20 mennesker på en gang fra ravnebanneren af, ingen stikker nogen sinde hånden frem og beder om penge fra et af de andre klubmedlemmer, så er det jo ikke længere et Broderskab eller venskab, og han ville ryge ud i en fart, og blive anset som en Nar af os alle sammen.


    Mvh


  • #11   20. mar 2014 Søren P -> Hvornår er sort arbejde så ikke længere oki?

    Sort arbejde koster både dig og mig penge, det ør scootere tuning ikke, nærmere omvendt, der tjener staten penge.
    Jeg siger hermed IKKE at jeg syntes det er oki med en lov om sølle 30 km/t.
    Jeg så gerne de måtte køre ubegrænset, da dette også sviner millijøet mindre til, og tilmed ville fraholde mange folk at risikere bøde for at kunne køre 80 i stedet for de 65-70 km/t.
    Har da heller intet imod nogen hjælper hinanden som venner.
    "Efter lukketid" er ikke venner men forretning..
    - Sort arbejde er bare ikke oki.


  • #12   20. mar 2014 Jeg hjælper hvor jeg kan, så vil jeg skide på hvem der føler sig snydt, for at hjælpe er ikke ulovligt, og det er ikke at snyde, at hjælpe er min hobby, hvis den lokale MC mekaniker kom og sagde han følte sig snydt pga jeg laver brødrenes Harleyer gratis, så ville jeg tage ham i hoved og røv og kaste ham ud.

    Jeg har i bund og grund fra lovens side krav på mindstelønnen, eller som min fagforening dikterer 950kr i timen, og det skider jeg på, jeg tjæner rigeligt, og gider ikke tage penge for noget som er min hobby.

    Mvh


  • #13   20. mar 2014 Nu kender du også "Brødrene" som venner.
    - Og du driver ikke forretning i dagtimerne, og hjælper "efter lukketid", går jeg ud fra?

    Og her taler vi ikke om "en god pris efter lukketid", altså ikke gratis.

    Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på at diskutere.
    - Bliver der mere kunne jeg vise tråden her til mutter der arbejder ved skat i aalborg, og se hvad hun siger til det.


  • #14   20. mar 2014 Vis den bare, jeg driver forretning om dagen.
    Og hygger mig gratis om aftenen.

    Det er ikke så meget det med jeg er uenig med dig som får mig til at skrive men hele din attitude over for folk og din måde at spille hellig på, når en ung mand søger hjælp, told og skat kan ikke gøre en skid her, der ingen forbrydelse her, så rend du bare rundt og leg stikker, det gør ingen foreskel, mennesker vil altid hjælpe hinanden, om staten forbyder det eller ej, hvis jeg var psykolog skulle jeg så kræve penge nu for vores samtale her, nej vel, det er sundt at sætte foden ned, told og skat ville nok være uenige her, men man skal ikke skyde mennesker væk fordi T&S ville have penge nu så, ellers ville Danmark blive ved i den retning det har nu, hvor der bliver længere og længere imellem folk, T&S er ganske skyldige i den her samtale, for den her debat havde handlet om at hjælpe og holde sammen var det ikke for økonomisk indblanding, for i bund og grund, så er jeg fri for den slags, havde du brug for hjælp, så hjælp jeg dig gerne hvis muligheden var der, selv om din fokus er så økonomisk og du pejer fingre, måske ville du ændre dit syn hvis du selv mødte mere hjælp fra medmennesker.

    Vi har alle regninger, men alle vores regninger bør ikke være en plage for andre, lidt hjælp her og der, så står man meget bedre.

    Mvh


  • #15   20. mar 2014 1. Der er ikk noget der hedder Told og Skat, det hedder bare Skat smiley
    2. Jeg får skam rigelig hjælp, og hjælper måske endda lidt for ofte andre.
    3. Der er bare stor forskel på hjælp, og forretning.
    4. Når der er penge indblandet, er det ikke længere hjælp, men derimod forretning.
    5. Jeg kunne ALDRIG selv drømme om at forlange penge for at hjælpe venner eller beekendte, for så ville det ikke længere være hjælp, og ikke længere være venner. smiley
    6. Omvendt ville jeg heller ikke betale venner for hjælp, så ville det ikke længere være venner.


  • #16   20. mar 2014 ralle.... du skulle været bollet om igen med kondom smiley smiley


  • #17   20. mar 2014 Nu er det gerne MCer jeg roder med, så jo told og skat dukker nogle gange, deres latterlige skattekontor tog sig af told, skatte kontoret i Korsør overendte os konstant imens vi var der, de ville have afgifter fra alt fra tid til tid, så jo Told og Skat.
    Herovre er det ikke slemt endnu.
    Du er en underlig en Ralle, du enten troller for vildt, ellers elsker du bare at sætte dig på højkant gang på gang herinde af helt andre grunde, du kommer sjældent med noget glæde herinde, jeg håber du finder roden til dit humør et eller andet sted og bruger dit tastatur mere posetivt herinde, for du har jo en del posetivt at byde på osse, men for tiden overskygger din negativitet det rigtigt meget.


    Mvh


  • #18   20. mar 2014 Hallur W ->
    Nej, for så kunne du jo ikke "like" mine kommentarer.
    - Og så ville du lige nu ikke ha andet at lave end at glo ind i vægen?
    Har du forresten ikke råd til et tastatur med en "Shift" knap på?


    Søren P ->
    Du er for påståelig og ignorant til jeg gider bruge mere tid på dig, det var dog utroligt.. smiley
    - Som jeg siger, hedder det IKKE TOLD OG SKAT, men bare SKAT.
    TOLD OG SKAT eksisterer ikke mere ! - Desuden er det mange år siden nu.

    Ja, jeg sætter mig på "højkant", når jeg VED jeg har ret, eller jeg VED folk fyrer noget af der ikke passer.

    Du følger for lidt med herinde, hvis du mener jeg aldrig kommer med noget brugbart.
    - Jeg har dagligt hjulpet rigtig, rigtig mange herinde med at løse deres problemer.
    RIGTIG mange..

    Her er LIDT af det jeg har fordrevet tiden på arbejdet med idag bare:

    http://www.scootergalleri.dk/forum/Tuning/1286072-yamaha_jog_fs_hjaelp_til_tun_opsaetning

    http://www.scootergalleri.dk/forum/Generel-Snak/1286047-beta_arkneos

    http://www.scootergalleri.dk/forum/Tuning/1285902-braendt_stempel_hjaelp

    http://www.scootergalleri.dk/forum/Tuning/1286034-bedste_udstoedning_til_stage_6_sport_pro

    http://www.scootergalleri.dk/forum/Tuning/1286071-tommaselli_gasgreb_og_elstart_yamaha_jog_fs

    Oven i dette har jeg holdt et produktionsanlæg kørene, og derfor blev det ikke til mere idag..
    Så hvor du vil hen med mit "dårlige humør" ved jeg ikke.
    - Jeg gider bare ikke folk stjæler penge fra mig, og andre der forsøger at få danmark til at løbe rundt.

    JA, jeg HJÆLPER mine VENNER, og mine VENNER HJÆLPER mig.
    NEJ, jeg TJENER ikke penge på mine VENNER, og NEJ, mine VENNER tjener ikke penge på mig.

    Hvis ikke trådstarter har nogle VENNER der kan HJÆLPE ham, så må han BETALE lige som ALLE andre..
    - Det er bare der jeg vil hen..


  • #19   21. mar 2014 bare rolig det kan jeg godt være foruden smiley
    jo det har jeg skam:p men jeg må vel selv bestemme hvad jeg bruger mine penge på ikke sandt? smiley

    ellers vis du ikke vil have at folk stjæler penge fra dig så kan du starte med at smide alle de satans perler der er på kontanthjælp o.s.v hjem til deres hjemland... det er de der stjæler alle vores penge smiley


  • #20   21. mar 2014 Hallur ->
    Det er en hel anden snak, som jeg ikke syntes vi skulle komme ind på her.
    - Om jeg ville eller ej, kunne jeg jo alligevel ikke gøre det alene..

    Er nu ret sikker på du allerede har betalt for knappen, det er bare lige det med at bruge den der halter lidt efter.. smiley


  • #21   21. mar 2014 det er så det:p ellers nu må du/i ikke tro at jeg er racist... er bare træt af at folk kommer til vores land at nasse og lave ballade:p
    tjooo det kan sgu godt være xD for at være helt ærlig..... skolen har aldrig været min stærke side og det kommer den heller ikke til at være:3


  • #22   21. mar 2014 Det var heller ikke lige "Shift" knappen, de lærte mig mest om i skolen, men jeg fandt den nu alligevel på tastaturet. smiley


  • #23   21. mar 2014 nej nej xD men du ved hvad jeg mener ikke sandt ? smiley

  • #24   21. mar 2014 Jo, jeg ved hvad du mener smiley
    - Kan endda se du har fundet den nu smiley

    "xD"... smiley


  • #25   23. mar 2014 Til trådstarteren:
    Du smutter bare ned i den lokale autolakøre, og spørg hvad lærlingen skal have for at sandblæse og male et scooterstel, i hans pauser, og en kvittering behøver du ikke smiley Har jeg sgu gjort masser af gange, og skal snart have det gjort igen smiley

    Så Ralle.... JA, jeg har også fået lavet sort arbejde! Det tjener autolakøren sgu mere på, også er alle glade smiley Men nu kommer jeg også fra det dybe, mørke sønderjyland... der er reglerne lidt anderledes smiley

    Fortsat god aften alle sammen smiley
    Mvh


  • #26   24. mar 2014 Formand ->
    Reglerne er de samme over alt, at IK'en er lavere dernede, er så noget andet..
    - Men som så mange andre herinde siger, så snakker du jo som du har forstand.. smiley


  • #27   24. mar 2014 Øv.

    kunne også godt bruge en til at sandblæse og male i/omkring odense..


    Tim kan du ikke sende mig en besked hvis du finder en der han hjælpe.
    Mvh. Christopher.


  • #28   24. mar 2014 Ralle: Mener du IQ? smiley Fordi jeg stikker den lokale autolakøre 1000 kr for at male en scooter, gør sgu ikke at IQ'en falder smiley

    Kan ikke rigtig se hvordan ''Du snakker som du har forstand'' kan bruges i den her sammenhæng, men okay smiley

    Fortsat god dag smiley


  • #29   24. mar 2014 Formand -> Jeg gik ud fra du var dansk, da jeg er dansk, og vi skriver på dansk.
    Så nej, jeg mente IK, og ikke IQ som er på engelsk.
    - Alene det, gør ikke din sag bedre mester smiley

    Regnede heller ikke med du ville kunne se sammenhængen, så det er helt ok... smiley


  • #30   24. mar 2014 Har sgu aldrig hørt at det skulle hedde IK, men okay da smiley Kan nu bedre lide det engelske ord smiley Men flytter jo også til USA om 5 måneder, så det er jo nok derfor smiley

    Sag og sag. Syntes nu ikke man kan kalde det en sag? Nok bare mere en personligholdning, mod en personligholdning smiley


  • #31   24. mar 2014 smiley

  • #32   25. mar 2014 Christopher: jo, jeg skal nok lige smide en besked hvis der skulle dukke noget op. smiley

  • #33   25. mar 2014 Jeg takker tim smiley

Kommentér på:
Sandblæsning + lakering Odense

Annonce