{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

XeeK
XeeK
Tilmeldt:
28. jan 2014
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 1

Aprilla SX50? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Lavede et forum tidligere, hvor jeg spurgte om det var en god ide at købe en gearmaskine.

Jeg har kigget lidt, og har fundet en aprilla sx50, hvis i har nogle ideer vil jeg meget gerne høre dem.

Den skal bruges om sommeren, og mest til strandræs, off road osv.
Den må gerne være solid og kunne holde til noget, skal helst ikke gå hurtig i stykker. Kom med forslag om andre maskiner, eller om jeg skal købe en SX50 smiley håber i gider hjælpe!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla SX50?
Kommentér på:
Aprilla SX50?

Annonce