{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Aprilla sx50 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en helt orginal aprilla sx 50 smiley min far tilbød mig og jeg skulle ha sandblæst / glasblæst mine bremse marster eller om den bare skulle sandblæses / glasblæses og noget klarlak uden på ( orginal) men jeg er i tvivl, hvad syntes i der ville passe godt til den - KIG EVT på den inde på mine fotoalbummer og gi gerne en xhøj smiley

-og i må meget gerne diskutere lidt smiley så jeg har noget at vælge mellem smiley tak på forhånd smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla sx50
Kommentér på:
Aprilla sx50

Annonce