{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbage på SG
  • #2   27. jan 2014 Går for det meste efter gearmaskine eller noget med hiper 2 motor

• #3   27. jan 2014 køb en stalker

• #4   27. jan 2014 Alt med mina motor.

• #5   27. jan 2014 Tag det du selv kan lide smiley De som regel alle gode på hver deres måder.

Mina er som regel langsomme std, men larmer ikke så meget og kører nok lidt længere på literen end hiper.

Scootere med hiper motore, er stelnummer som regel rustet væk på, de larmer, bruger meget benz std, men trækker så også det bedre.

Og sådan kan man blive ved smiley Tag det du selv kan lide.

• #6   27. jan 2014 Jeg har valgt en Honda SFX, da jeg ville have godt med trækkraft, og en meget stabil Scooter, og så ville jeg have en lille en som ikke tog det vilde plads i garagen.

Jeg har valgt at tune med en Jern cylinder da den bruges fast hver dag, Den kan køre 120kmt nu, men jeg kører sjældent over 80kmt, Den starter altid let og kører godt og kan holde til det.

mvh

• #7   27. jan 2014 Personligt kører jeg pgo g-max. Ville helst have haft en dr. big, da det er dem jeg sidder bedst på. Men fik et godt tilbud.

Grunden til valget faldt på pgo, er at der er mange af dem i omløb nu, og de kan fås til gode penge i god stand, og den skal alligevel bare køre std.
    Så de også billige i reservedele.

Den knallert jeg har haft, jeg har været gladest for, er nok min gamle speedfight 2 jeg købte fra ny i 04. Den dur bare ikke hvis man har lange ben.

Kommentér på:
Tilbage på SG

Annonce