Caberg Duke Hjelm og general test af hjelme. {{forumTopicSubject}}
Det ser ud som om at jeg har valgt den helt rigtige hjelm og det absolut rigtige sted at købe den
Caberg Duke billiger hos Jaguar-Gloveco på Søborg Hovedgade 23 end på nettet.
Jeg mener at det er det fedeste når man kan prøve hjelmen før køb så man ved at den passer perfekt.
og jo flere der køber over nettet jo flere butikker forsvinder der og jo længer tid vare finanskrisen så hjælp de små butikker med super god service med at overleve krisen, hvis du som mig vil mærke og se kvaliteten før et køb.
Jeg fik en service jeg sent vil glemme hos Jaguar-Gloveco idag og jeg vil derfor dele min oplevelse med jer alle.
Han har kun Caberg Duke Smart hjemme lige nu da han har købt dem hos sin forhandler som Caberg Duke alså der stod ikke Smart som er pinlock ready i han`s katalog, så han ringede op til
forhandleren som jeg så forklarede at der ikke stod smart så han har krav på at få pinlock-visir med til den pris som stod i kataloget, de gav mig efter lidt undersøgelse og snak frem og tilbage rat og ville sende ham pinlock visir uden mer-pris.
så om et par dage har han Caberg Duke hjelme til 1299kr den pris finder man ikke nogle andre steder ikke en gang i UK hvor de koster 1495kr uden forsendelse.
og han holder prisen på 1299kr så længe han kan få dem til den pris eller de ratter fejlen, der kalder jeg god service man ikke finder andre steder og jeg vil derfor sprede budskabet
Han har også masser mc-tøj/hansker osv til ca halv pris af hvad de tager andre steder, og han giver sig tid til at vejlede ordenligt Jeg følte mig så godt tilpas og velkommen i butikken at jeg fremover kun vil handle hos Jaguar-Gloveco.
Test af hjelme: http://www.magacin.dk/motorcykler/ingen-sammenhaeng-mellem-pris-og-sikkerhed/ar5197/
Håber at mange andre vil få glæde af det her for den butik var virkelig et besøg værd både for mit hoved og min pung og jeg kommer uden tvivl igen
Hils ham gerne fra Thomas hvis i ligger vejen forbi så ved han at i skal ha den bedste hjelm til en god pris
jul 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 170
Dejligt endelig at høre noget positivt, og nogen der støtter op om en forretning istedet for at svine dem til for småfejl!
Folk er altid så smålige
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 38
Jeg siger ikke at det er sådan i alle de store butikker men i mange.
Men da jeg gik fra Jaguar-Gloveco idag var det virkelig med en wow følelse og han var bare så taknemmelig over at jeg gad og snakke med hans leverandør om det med pinlock visir så han fik dem eftersendt.
Jeg har aldrig! oplevet at en butik lader kunden snakke med leverandøren Men han kunne høre at jeg har læst grundigt på lektien og mente derfor at det var best at jeg snakkede med dem.
Og jeg bad dem bare kikke på Caberg`s hjemmeside hvor det fremgård tydeligt at Caberg Duge kommer med pinlock visir, og Caberg Duke Smart kommer uden.
og så bagefter se i deres eget katalog hvor der stod Caberg Duke 1299kr og der med har kunden i følge loven krav på den vare han har bestilt efter som der i deres katalog ikke var taget forbehold for trykfejl og boom så var den ikke længere og de gav mig rat og ville sende dem til ham med det samme
Og jeg giver gerne en øl til den der kan finde den hjelm til den pris lige meget hvor i finder den undtagen hvis i finder en brugt selvfølgelig
man kan finde en smart til 1250kr men så skal man købe pinlock og betale fragt og så er man over den pris som han tager for den.
Han kunne jo bare sætte prisen op så den kom op på de 1500kr som den koster på nettet men det ville han ikke han ville heller give en god service til en fornuftig pris.
Så da jeg gik tænkte jeg bare hvis jeg mangler andet kommer jeg uden tvivl til ham igen for han ved hvordan man behandler de kunder man lever af.
jul 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 170
Caberg Duke Hjelm og general test af hjelme.