1.655 visninger
|
Oprettet:
Søndags åben caberg-forhandler? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil ud og ha en Caberg Duke hjelm.
nogle der ved om man kan få fat på sådan en på en søndag i kbh?
har lidt lange arbejdsdage og har derfor ikke tid i hverdagene og vil ikke købe hjelm over nettet da jeg vil prøve den først så jeg får en der passer helt perfekt.
Så hvor kan man købe mc-udstyr på en søndag?
Det er den her hjelm bare i sort http://www.youtube.com/watch?v=fP8XB0k8EHc
dec 2009
Følger: 49 Følgere: 58 Scootere: 8 Emner: 49 Svar: 1.059
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 38
Det kan godt være at deres hjelme er godkendte men ikke nok til at jeg vil køre med det lort.
Jeg fik en med da jeg købte min scooter og jeg viser med glæde med en hammer hvad de kan holde eller ikke holde til og smider også gerne en video op så i kan se hvad der sker, der er ikke andet end en spand med en klud i
Jeg fandt ud af at de har dem her: jaguargloveco i Søborg og de har åben fra 11-17 alle hverdage, så må jeg jo høre min chef om jeg ikke kan gå en time tideliger imorgen.
nov 2013
Den her hjelm har fået 5 ud af 5 stjerner i test og så er det bare den jeg skal ha plus at den er med pinlock, jeg ved så ikke om det virker men det er da værd at prøve for det er ikke fedt med et dukket visir eller at køre med det lidt åben når det er så koldt.
Så jeg synes at der er meget der taler for en Caberg Duke. det eneste dårlige jeg har hørt om den er vindstøj ved høje hastigheder på motorvejen, men det problem får jeg jo ikke lige da min aldrig kommer op på de hastigheder ikke en gang ned af bakke med vinden i ryggen
nov 2013
Men jeg har så mange dårlige historier om T-Hansen bære se hvor mange der kom til skade med deres krudt.
Men hvis du stoler på at de er sikker nok og køre med så skal jeg ikke blande mig i det.
Jeg vil bare ikke eje noget som helt der fra.
Men der er lige så mange meninger om deres produkter som der er scootere og motorcykler i Dk
nov 2013
Efter som de er godkendt til motorcykel tror jeg også at de er mere sikre og de er nogle af de eneste flip-up hjelme der er lovlige at køre med når fronten er oppe.
Mange ville så også mene at fuldface er de mest sikre og det tror jeg også men jeg
Tror ikke at Caberg's hjelme har fået 5 stjerner for sjov de var jo de første på markedet med flip-up og der med er de også udviklet meget siden de kom frem.
Så til mit behov taler alt for Caberg Duke.
nov 2013
Ser rigtig mange som køre uden hjelm både på scootere og motorcykler og det er sku for dumt.
Så hvis man bare bruger både indersiden og ydersiden af hjelmen så kan det jo ikke gå helt galt uanset hvilken hjelm man køre med.
Jeg hælder bare mest til Caberg da jeg mener at det er den rigtige hjelm for mig og de er både flotte og har som jeg skrev kun fået kritik for vindstøj ved høje hastigheder hvor der bliver snakket om 130km/t og der over så det får jeg jo ikke problemer med
nov 2013
nov 2013
Jeg køber den imorgen hos Jaguargloveco i Søborg så kan jeg oplyse dig hvad jeg måtte slippe for den der hvis det er.
nov 2013
men alle os som viser vores frem her inde køre jo 100% lovligt
nov 2013
nov 2013
nov 2013
som jeg skrev er der kun 2 hjelme som har fået 5 stjerner i test det siger næsten alt.
dyre hjelme som bare for at nævne en agv til 3-6000kr har ikke en gang fået så gode anmærkninger som Nolan og Carberg. som ligger i middel og billig ende af hjelme de er bare længere fremme med udvikling af deres hjelme en mange andre mærker.
Caberg er så vidt jeg ved også den eneste der kommer standart med pin-lock visir hvor andre kun er pin-lock ready.
Og hvorfor vælge hd-ready når man kan få fuld-hd til samme eller billigere penge
nov 2013
og der går kun 2 hverdage så er den klar i butikken til afhentning.
nov 2013
Og derfor er jeg også lige glad med om jeg så skal give 1700kr for den, er der de mindste problemer med den er jeg sikker på at han bare bytter den, det er den service han overlever på tror jeg.
nov 2013
nov 2013
Han har kun Caberg Duke Smart i sort til 1299kr.
Men i han`s katalog hvor han bestiller dem stod der ikke Duke Smart men kun Carber Duke, så jeg fik lov og snakke med en hvor han køber dem og de kunne godt se problemet efter lidt forklaring, så de ville uden mer-pris eftersende ham nogle pin-lock visir og så er det samme hjelm.
Så man får Caberg Duke til 1299kr det bliver ikke billiger ikke en gang på nettet i uk der koster de minimum 1500kr uden forsendelse.
Jeg vil ha den i metal-sort så den har han til mig om et par dage.
prøv bare at finde den pris og service nogle andre steder.
han har også masser mc-tøj til ca halv pris jakker/bukser/hansker osv alt til vilde priser.
Fra nu af handler jeg kun! hos Jaguar-Gloveco.
nov 2013
http://www.magacin.dk/motorcykler/ingen-sammenhaeng-mellem-pris-og-sikkerhed/ar5197/
nov 2013
Så er jeg helt sikker på at jeg får den rigtige størrelse og jeg vil heller støtte de gode forhandlere i DK.
nov 2013
Men du ved jo aldrig om det du får er 100% iorden og så har du besværet med at sende frem og tilbage, men det er jo op til dig selv.
nov 2013
nov 2013
nov 2013
Søndags åben caberg-forhandler?