{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.235 visninger | Oprettet:

louise N
louise N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Scooter, skade og taksator {{forumTopicSubject}}

Hej alle og glædelig jul.

Jeg var ude for en bilulykke på scooteren i december med politi, ambulance indblandet (en billist overholdte ikke sin vigepligt)

billisten anerkendte hele skylden og hans forsikring dækker scooteren.

Min scooter er kommet på værksted og mekanikeren mener ikke at den kan laves for under de 65 % og bliver vurderet totalskadet muligvis. Jeg sidder bare og venter på at jeg høre noget fra en taksator, mit spørgsmål er hvad jeg evt. kan forlange, hvis jeg ikke kan gå med til taksators vurdering.

Scooteren:
Pgo new ligero/30, årgang 2012, kørt 7000 km.

Købt fra ny på tilbud 9000 kr plus alarm 1000 kr.

Har været til alle eftersyn undtagen 6000 km. Vedligeholdt, og aldrig pillet ved.

Jeg vil også gerne have erstattet min scooterhjelm, men har hørt den skal gå ind under indbo forsikring? (har ikke en pt da jeg er studerende) hvad er mine rettigheder i dette tilfælde? kan jo ikke køre rundt med en som har været nede og kysse jorden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter, skade og taksator
  • #1   26. dec 2013 det jo også billisten der skyld i at din hjelm og ødelagt så det er på hans regning også. sådan havde jeg gjort det ihvertfald.
    forsikring vil altid underbyde så de mister så få penge så muligt. så du skal ikk bare sige ja til deres tilbud vis du mener scooteren er mere værd end det de byder dig for den.

• #2   26. dec 2013 alt hvad der bliver smadret i ulykken bliver erstattet, ja selv dit tøj hvis det er gået istykker.

man plejer at få en ret god pris hvis ens ting bliver erklæret total skadet,

• #4   26. dec 2013 forsikringen vil altid forsøge at slippe så billigt så muligt. så du kan godt regne med de kommer med et fuldstændigt sindsygt lavt tilbud

• #5   26. dec 2013 Det er kun hvis du selv laver skader på din hjelm og tøj, eller mobil at det er din indbosforsikring som skal dække.

• #6   26. dec 2013 hun skal nok regne med at få 5000-6500 for scooteren

• louise N
    louise N Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   26. dec 2013 Jeg takker for de mange svar(: jeg ville da også mene at hjelm skal dækkes med ind over, alt andet er da fuldstændig mærkeligt . Jeg har været inde og se hvad en brugt tilsvarende vil koste, og der er en som sælger til 5000 kr. Men helt i kbh. Kommer fra nordjylland, så der vil være alt for mange udgifter forbundet ved sådan en afhentning. Jeg har da en forestilling om at 7000-7500 kr er rimeligt hvis der også skal købes ny hjelm, vil da blive utrolig skuffet hvis jeg skulle få under det

• #8   26. dec 2013 du skal bare blive ved med at presse forsikringen vis du ikk får det du vil have for din og scooter og hjelm. men self også være realistisk

Kommentér på:
Scooter, skade og taksator

Annonce