{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Senda Motorolie eller gearolie {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Det er ved at være tid at jeg skal have nyt olie på min Senda, det er den nye model med piaggio motor fra 2011, men ved ikke helt om det er motor olie eller gearolie jeg skal putte på den, for det skal jo kun en slags ikke ogs?
også når jeg har fundet ud af om motor eller gearolie der skal på, skal man så putte ved den sorte prop tingest, tæt på kæden?

Påforhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Senda Motorolie eller gearolie
Kommentér på:
Senda Motorolie eller gearolie

Annonce