{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøde
  • #1   23. sep 2013 Du kan ikke få en bøde når du er 14 smiley

• #2   23. sep 2013 Måske burde du bare starte på en knallert end at gå direkte til en MC'er som 14 årig :V

• #5   23. sep 2013 har kørt knallert i 2 år har en aprilia rally der køre 130 gider ikke rigtig køre knallert mere smiley

• #8   23. sep 2013 ikke særlig godt men der kommer jo til og være forsikring og alt det der og jeg køre med det rigtige udstyr og køre pænt tænker mig om når jeg færdes i trafiken

• #9   23. sep 2013 Største løgn jeg har hørt indtil videre....

• #11   23. sep 2013 nej det er det så ikke

• #12   23. sep 2013 Knoldteam hvorfor liker du dine egne kommentare? smiley

• #13   23. sep 2013 Sådan skal det lyde! Men du får Ingen bøde når du er 14. De tager muligvis maskinen istedet

• #14   23. sep 2013 der er sq ingen forsikring der dækker lille ven. vent til du har et kørekort

• #16   23. sep 2013 kan godt være jeg bare skal vente lidt endnu smiley

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #18   23. sep 2013 Den kriminelle lavalder er 15 år. Så hvis du er 14 år får du vist ikke nogen bøde.
    Den var 14 år på et tidspunkt med det blev ændre til 15 år igen i følge http://da.wikipedia.org/wiki/Kriminel_lavalder

Om der er forsikring og vægtafgift på og om du har stjålet den eller er høj på stoffer og på vej væk fra et mord du lige begået uden hjelm på og lommerne fulde af guld fra nationalbanken som du tidligere røvede det så åbenbart lige meget.

Men hæng mig ikke lige op på det hvis jeg tager fejl.

Jeg ved så ikke om man bare slipper hvis du køre med 130 km/t køre ind i en hel børnehave og flænser pulsåren op på alle sammen, men det gør du vel.
    Men om der er forsikring på eller ej det nok lige meget fordi den gælder vel alligevel ikke men du får vel så ikke noget krav om at skulle betale erstatning når du er 14 år.

Ellers prøv og spørg politiet.

Men jeg kan huske jeg så i TV nogen der sad bag på en scooter som var 14år eller sådan noget og de fik så ikke nogen bøde.

• #21   23. sep 2013 Hvis du da absolut ikke vil køre knallert mere. Så har jeg set det er en ny trend for konfibørn i din alder, at køre på løbehjul. - Håber så inderligt at det her er en mandags joke, for shit hvor er du da godt nok langt ude? smiley

250'er som 14 årig?
    - Hvis du er 190+ høj, vejer 70kg+ og sådan, så kan du måske håndtere sådan
    en maskine, men du kan stadig langt fra køre på den. Nu har jeg godt nok selv kørt motocross fra jeg var 8år og husker da let at der var OK spark i sådan en. Tror du bør starte til en motorsport på bane hvis du har så meget fart i blodet, at du mener at du som 14årig er ansvarlig nok til at køre motorcykel. En motorcykel der først må køres som 20årig i DK.

• #23   23. sep 2013 Men der er også stor forskel på en crosser og så en mc, som man vil bruge på vejen. Jeg havde en 125ccm, som jeg 10-11 års alderen engang i mellem havde ude på vejene, hvis jeg ikke kørte rundt på gården, men det var kun ned igennem den lille by ude på landet og så hen til en anden mark. Kan huske jeg kørte fra politiet da de en dag var i byen, der var ellers aldrig politi, men en dag var de der, kørte ud på den nærmeste mark og kørte lidt rundt i cirkler, så kørte de videre.

Men en MC er jo noget helt andet, end en crosser, som jeg skrev lige før. Kørte også på min mosters knallert/scooter da jeg var en 12-13 år og efterfølgende år, kørte jeg rundt på min søsters kæresters knallerter, da de lige var et par år ældre end jeg og havde deres smarte scootere dengang smiley ! Utroligt nok har jeg aldrig mødt politi, måske passede jeg bedre på, dengang.

Kommentér på:
bøde

Annonce