{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

problem!!! {{forumTopicSubject}}

hey har for et år siden anskaffet mig en comet 100% std med stål skive og std ruller som sagt det der er på den fra farbrikken undtagen 45 udstødning den kørte 65 km/T med maga godt optræk ingen joke(gi fuld gas og den går på hjul af sig selv). men den er købt af en ældre dame fra ny (en i min familie )hun har altid kørt 30kmt det højest hun har haft den op på er 40km/T og den har kørt 9000km.
med så fik jeg den og alt gik find indtil der gik et stort hul i udstødningen

(rust). og den lameret af lort og have dårligt op træk og kørte kun 45-50km/T 15 km/T langsommer en før hullet ..

men så valgte jeg at tage udstødningen af .


og så i mellem tiden da udstødningen var af fik den nye std ruller og rem i self std ikke org fra thansen

men en par dage sener opstod der en vigtig situation så jeg kørte 10-20km uden udstødning og den kørte det samme da udstødningen sad i med stort hul i.

men i dag kom udstødningen hjem og jeg satte den på men den kørt kun 45-50 km/T? før 65km/T?





er det fordi er er nye ruller og rem i?

eller skete der noget da det gik hul i den gamle udstødning i princippet bare et forrør da der ikke var nogen metal der forbande forrøret til der vor lyden dæmpes./ da jeg kørte uden udstødningen ?

ps tak på forhånd:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem!!!
Kommentér på:
problem!!!

Annonce