{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
122 visninger | Oprettet:

Problem {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Siden den kolde vinter startede har jeg hele tiden samme problem med at min olie diode lyser rødt (selvom den er helt fyldt) begge blinklys blinker mega hurtigt når (lige før de blinker 300% hurtigere end de burde) og min horn startede med virke meget dårligt. Har selvfølgelig noget at gøre med elektricitet, nogen der ved hvad det første der burde checkes ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem
  • #2   1. feb Det lyder som om du har et stel problem … med mindre dit Batteri ikke klappet sammen så Det første jeg ville gøre.er følgende. Hvis batteriet virker og problemet er der stadigvæk

    Tjækket batteriet om den er 100% fit for fight . Hvis den er ok
    Så ville jeg tjække om din PGO Lader som den skal når den er startet.
    Så ville jeg fjerne skjolde og kikke ledningsnettet rigtig godt igennem speceilt de steder hvor den er tapet fra fabrikken af , men før du gør alt dette. Med skjoldet , så lige tjæk hvordan dit stel er nede ved batteriet ,

    Hvis det viser sig dit batteri er defekt . Så jeg næsten sikker på probelmet er klaret når det er du sætter nyt batteri på husk hvis dit batterie er under 11 volt når du måler så skal du have nyt batteri på , og mål ikke batteriet når dit pgo er startet op .. Den skal først være opstartet når du måler om den lader rigtig


  • Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

    Følgere: 66 Emner: 15 Svar: 70
    #3   1. feb Det første jeg gjorde var at jeg købte et nyt batteri, men det hjalp sku ikke. Ser ud til at man skal gå mere i dybte med elektriske ting som ikke er min stærke side, så smutter nok en tur til mekanikeren med problemet. Tak for svar, så jeg ved hvad +/- det kan være smiley

  • #4   1. feb Jeg tror ikke dit problem er så omfattet som det igrunden lyder , jeg tror du har et stelproblem . Før du penge på mekanikker så gør dig selv den tjeneste at lige at se efter om stelpunkterne er okey , fordi de kan være iret eller enda knækket , og jeg helder mest til stellet ikke har orandeligt kontakt , , alt ledningerne er ikke knækket men iret og stellet er evt lidt rustet så stel punktet ikke har rigtig kontalt med stellet ….

    Hvis du tager Batteriet af og starter din scooter op lyser dine dioder så stadigvæk , fordi jeg ved olie indikatoren den ville nemlig stadig kunne sige til ved at lyse når olien er ved at være tømt uden at batteriet er monteret …. Den lyser bare efter motorens RPM hvis man kan sige det sådan da



  • #5   2. feb dit batteri er sved at død det er normalt når det bliver koldt at de dårlige batterier dør

  • Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

    Følgere: 66 Emner: 15 Svar: 70
    #6   6. feb Er ikke ekspert, men gjorde det du skrev. Kunne ikke findet noget konkret så tager nok alligevel til mekanikeren. Indtil videre ved jeg at blinkelys slet ikke virker (men man kan høre lyden af blinkelys som kører x 10 hurtigere end den plejer når jeg tænder for dem smiley ) olietank lampe lyser stadig rødt og hornet virker lille smule smiley

  • #7   7. feb Ok .. ja det nok mere en af dine komponenter der fejl på så ……

Kommentér på:
Problem

Annonce